Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca op Goede Vrijdag

Ayahuasca op Goede Vrijdag

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Dumpy zei:
Hahaha, jullie maken me aan het lachen. Dankjewel! :grin:
Klik om te vergroten...
Wat een mongool ben jij zeg.
Klik om te vergroten...

Ik had dit nooit van iemand als jou verwacht Deranged. Ik dacht dat jij iemand van niveau was, maar dit gaat ver beneden peil. Blijkbaar ben je een simpel persoon die zich niet weet te gedragen. Intellect is ver te zoeken in jou post.

Wat jammer nou toch. Waarom?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iedereen heeft die potentie. Niet alleen mensen die Ayahuasca gebruiken of die ceremonies houden. Ik vind dat er veel enge mensen in de politiek zitten. Die niet alleen fragiele levens kunnen verwoesten maar ook nog eens een land om zeep kunnen helpen. Maar om nou alle enge mensen mongolen te noemen. :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het over de dogmatische personen die samen eigenlijk een soort van sekte vormen. Zelf hou ik ook van een tripje op z'n tijd, maar ik vind deze overdreven manier van gebruiken gewoon belachelijk. En als ik dan hoor hoe anderen daarbij betrokken raken kan ik enkel concluderen dat dit slechte mensen zijn en dat er iets aan gedaan zou moeten worden.
u
user12901258Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Ik heb het over de dogmatische personen die samen eigenlijk een soort van sekte vormen. Zelf hou ik ook van een tripje op z'n tijd, maar ik vind deze overdreven manier van gebruiken gewoon belachelijk. En als ik dan hoor hoe anderen daarbij betrokken raken kan ik enkel concluderen dat dit slechte mensen zijn en dat er iets aan gedaan zou moeten worden.
Klik om te vergroten...

Hmmm, ik ken dumpy persoonlijk en ik vind het een fantastisch mooi en liefdevol mens. Als je het daar niet mee eens bent, is dit dan de juiste manier om dit te delen? ... Eigenlijk vind ik het een beetje een onnodige post van je.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Edit: Ongelukkige woordkeuze. Whatever.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."