ja een zelfgemaakte van een vriend gekregen is nu de salvia pijp geworden
en een grote turkse
#2
hoe werkt een waterpijp... heb nu een shisha(denk ik... zown egyptisch ding) en ga ook een waterpijp van azarius kopen.....
maar ik wil weten hoe ik met die shisha moet omgaan en dan ook maar meteen die waterpijp:P eej thnxx alemaal
ps ff polletje erbij gezet ben wel; geintereseerd of jullie er ook 1 hebbe:P
#3
Ik zal je niet kunnen helpen, want het is voor het eerst dat ik die namen hoor.
Ikzelf heb een homemade, werkt wel redelijk, maar ik kan niet wachten tot ik een keer een grote arabische heb :P
#4
off topic misschien maar....
WATERPIJPEN RULEN
En een gewone waterpijp is niet zo heel moeilijk...wat je moet doen is een gaasje in dat tuitje duwen (wijst zich vanzelf wel) in dat gaasje pure wiet doen. Vervolgens druk je met een vinger op het 2e gaatje, hou je een aansteker bij de wiet en trek je zo lang mogelijk. Als de wiet op is gebrand haal je, je vinger van het 2e gaatje af en adem je nog een keer in om de rook die nog in de waterpijp zit in te ademen.
(en niet vergeten er water in te doen natuurlijk )
#5
Zo'n grote arabische is zeer makkelijk om te smoken. Gewoon op de kop speciale vruchtentabak of ook gewone legge, gemengd met je weed of hasj, je kan ook puur doen, maar dan moet je iets van gaas hebben.
Op die tabak leg je kooltjes, Ronde zwarte kooltjes die je kan kopen in zaken waar ze ook waterpijpen hebben. Die steek je vooraf in brand en leg je r gewoon op.
Nu, Goed hard teugen, en genieten maar
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.