ik geef toch ook n normaal antwoord... althans... lijkt me de beste manier om dr achter te komen
#5
Ik interpreteer die smiley als 'wat zeg/vraag jij nu, onnozelaar'
Verkeerd begrepen dan
#6
WHUUUUUUUUUUUUT?
#7
Ik zou graag morgen (donderdag) om paddo's gaan, maar in België is het morgen feestdag, dus vraag ik me af of de heksenketel in sluis morgen zal open zijn? kan mij iemand helpen???
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.