Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeed kweken, enkel de zaadjes zijn al in bezit.

Weed kweken, enkel de zaadjes zijn al in bezit.

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
klaproosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

ik kreeg enkele zaadjes voor een weedplant.

Ik zou dolgraag beginnen planten,

ik heb al een eierdoosje, een glazen pot, watten en een watersproeiertje.

Hoe begin ik hieraan, heeft het permanent licht nodig, is binnen goed en hoeveel water heeft het nodig?

Bedankt!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is genoeg info over te vinden online. Loop ook eens een growshop binnen. Succes ermee :wave:

Voortaan wel je topic in het juiste sub-forum openen aub.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja is ook veel te vinden op www.wietforum.nl , je hebt sowieso veel potten in verschillende maten nodig. En veel verschillende voedingsbodems , alvast succes gewenst met je plantjes :) , dat je lekker kan genieten :stoned:

@ Dreamwaver, beetje eigenaardig dat je al opmerkingen maakt over waar ze hun post moeten posten als je zelf nog maar 4 dagen op het forum zit :confused: . Maar alsnog is het wel goed , want anders wordt het zo'n zootje, maar ik vond het toch een beetje vreemd. En je kan hem ook wat meer helpen in plaats van allenen op te wijzen dat ie fout zit. Geef hem ook info in de vorm van een bron, dat is de gewoonte hier en ook wel zo aardig :) .

Greetz
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zat op school dus het moest ff snel-snel :P Voortaan zal ik liever zijn :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch juist leuk als een nieuweling dat snel leert? De weg wijzen op het forum is niet alleen voorbestemt aan oude leden en veel posters. Het is toch eerder een goed teken als een nieuw lid over de juiste subfora post? Want er zijn er genoeg die het na 4 dagen nog fout doen, en dat is een stuk irritanter.

Maaar... dat is offtopic. Dus nu ontopic: En ik weet niet zo veel over wiet laten groeien, maar je moet ze wel vaak in grotere potten stoppen, dat weet ik iniedergeval. En de zaadjes kan je laten kiemen door ze vochtig te houden in een hele stapel vochtig wc papier en daarna met de wortel naar beneden ondiep in de aarde stoppen. Nooit gedaan maar het is me zo verteld.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
idd, voorkiemen is het beste, gewoon op vochtige watten/iets in die richting leggen, en als het witte worteltje ongeveer 1cm lang is planten.
Gelijk in een pot kan eventueel ook.
Verder is het nu een perfecte tijd om buiten te kweken, dus als je buiten plek hebt (of je kan ze in de volle grond zetten, nog beter) zou ik dat doen. Gelijk zaadjes in de grond is af te raden, ik had er laatst 10 geplant en er kwamen er maar 4 op. (wel natuurlijke selectie :wink: )
Buiten heb je altijd wel kans op ongedierte, maar ik vind dat de smaak ff wat frisser en natuurlijker overkomt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."