Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet chocolade

wiet chocolade

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wou aankomend weekend me zakje NLX maar omtoveren in spacechocolade :grin: Maar hoe maak je het precies, kon niet echt wat vinden met google of hier op het topic.

ik weet dat THc zich hecht aan vetten en zuren, maar zou chocola genoeg vet hebben om de THC goed op te nemen?

Of weet iemand anders nog iets, wil gewoon simpel een spacereep maken :grin:

Ik hoor het wel
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan ook: kruidenwietboter maken...

hier het zelfde, de boter "au bain marie" smelten, dan knoflook, bacilicum, koriander, zout. en de wiet toevoegen. lekker met stokbroodjes :wink:

En gebruik roomboter, daar lost de thc in op
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
de chocolade "au bain marie" verwarmen. Dit is dus, in een warmtebestendig bakje, die op de pan past(klein pannetje, groot bakje) , water in de pan, net niet aan de kook brengen. smelt hierin de chocolade( in het bakje) de chocolade mag niet te warm worden, je moet je vinger er nog even in kunnen houden

puur ongeveer 100 gram chocolade voor een grammetje wiet of hasj

goed grinden, bijna tot poeder

als de chocolade gesmolten is, de wiet toevoegen, en de pan van het vuur..

pak nu minicakevormpjes en verdeel hier de chocolade over.



Bij melkchocolade, de tempratuur nog lager (40 graden maximaal)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus je hebt geen extra vet nodig, das mooi :grin:

moet je het nog laten trekken of is dat niet nodig?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
space scientist zei:
dus je hebt geen extra vet nodig, das mooi :grin:

moet je het nog laten trekken of is dat niet nodig?
Klik om te vergroten...

bij chocolade niet, omdat je niets weggooit zoals bij extactie, blijven alle stofjes erin zitten. en chocolade is MAO remmer
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
zo dan weet ik wat ik ga maken zaterdag :grin:
D
Das Diggy TonyLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 x niks dat wietchocolade
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Das Diggy Tony zei:
3 x niks dat wietchocolade
Klik om te vergroten...

moet je er wel genoeg in doen :wink:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
is een gram per persoon wel genoeg?

is voor iemand die al 2 jaar is gestopt met wiet en zelf heb ik ook al 4 maanden geen wiet gerookt

(best wel lang geen wiet meer gedaan eigenlijk :grin: )
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
zou genoeg moeten zijn, hou voor de zekerheid een extra grammetje apart, voor het geval... en eet niet ineenkeer de hele reep op, met zn allen :) te veel is snel binnen.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
ach, teveel kan ook leuk zijn :grin:

heb wel vaak genoeg hasjbrounies op. Alleen niks met wiet, roken is namelijk lekker genoeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."