Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalviaaaaa!

Salviaaaaa!

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kreeg gisteravond dus de briljante(?) ingeving om vandaag een flinke zak salvia bladeren te halen (geen extract dus) en die dit weekend als vervanging voor shag te gebruiken.

Nou vraag ik me af...
1. Zijn salvia bladeren lekkerder met hasj of met wiet?
2. Goed gaar zweven is altijd leuk, maar hoe groot is de kans dat ik compleet gedesorienteerd me zit te verbazen over de complexiteit van stoelen? Zal wel meevallen, toch? :grin:

Word btw ook de 1e keer salvia, so we shall see. :mrgreen:


Smoke on! :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik post zondag/maandag wel hoe het was :grin:

Enjoy your weekend! :stoned:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
volgens mij heb je zo een beetje in het verkeerde subforum gepost => Natuurlijke empatheogenen :wave:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
vaag zal je waarschijnlijk niet worden, daarvoor is de verbrandingstemperatuur te laag en en inname snelheid te laag.


Verdiep je eerst maar eens in salvia
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond hem wel chill!
Het gaf een zwaar ontspannend gevoel, een beetje soort van trekkend gevoel (alsof ik ergens heen werd getrokken) en had daarnaast ook flink wat CEV's!
Mooie patronen en kleuren die op die van paddo's leken.
Nu weet ik niet of dat vermoeidheid was, veel wiet of salvia bladeren :confused:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was idd zeker de moeite waard :sunglasses:




En dat stelletje zure pruimen :smilingimp: shush!
volgens mij heb je zo een beetje in het verkeerde subforum gepost => Natuurlijke empatheogenen
Klik om te vergroten...
Topic zit hier net zo goed :openmouth:

Verdiep je eerst maar eens in salvia
Klik om te vergroten...

En ik weet hoe je salvia eigenlijk hoort te roken, dit leek me gewoon leuk.


De morning after was wel extreem brak though, veel brakker dan gewone zondagen :(
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat noemt men dan "lichtgeraakt"
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat noemt men heel weinig slapen en heel vroeg werken :wink:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
BlackRobBlunt zei:
Dat noemt men heel weinig slapen en heel vroeg werken :wink:
Klik om te vergroten...
ah oké, daar heb ik nu eens alle begrip voor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."