#1
Voor eenieder die weleens in spijk komt.
De green is 3-6maanden gesloten, er is 200kg wiet gevonden en dat is wel een beetje teveel.
Verder is er ook 168.000euro in beslag genomen.
Dus mocht je weleens in spijk komen dan weetje nu dat je er voorlopig geen Coffeeshop hebt.
De green is 3-6maanden gesloten, er is 200kg wiet gevonden en dat is wel een beetje teveel.
Verder is er ook 168.000euro in beslag genomen.
Dus mocht je weleens in spijk komen dan weetje nu dat je er voorlopig geen Coffeeshop hebt.
