#1
De Sjeik zei:^ Biertje is 2,80 als ik 't me goed herinner..dat vind ik behoorlijk prijzig.
Laatste keer dat ik er was betaalde ik 2,20 en dat was zo'n 4 tot 6 maanden geleden volgens mij,
ik denk dat ik daar gematst word :P
De Sjeik zei:^ Biertje is 2,80 als ik 't me goed herinner..dat vind ik behoorlijk prijzig.
is 't niet illegaal om alcohol in n coffeeshop te verkopen?De Sjeik zei:^ Biertje is 2,80 als ik 't me goed herinner..dat vind ik behoorlijk prijzig.
iraqio zei:is 't niet illegaal om alcohol in n coffeeshop te verkopen?De Sjeik zei:^ Biertje is 2,80 als ik 't me goed herinner..dat vind ik behoorlijk prijzig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."