Ik ben van Belgie en vroeg me af of het systeem van die idiote pasjes nu effectief in werking is getreden sinds 1 januari. Is het voortaan echt enkel mogelijk met een pas in de hele limburgse provincie(en ik oog vooral op maastricht) wiet te kopen in de coffeeshop of is het systeem voorlopig nog uitgesteld?
greetz
#3
Google is uw vriend, maar nee... Je kunt nog gewoon met je normale ID kaart de coffeeshops in Maastricht binnen.
#4
ik vind er nergens info over op google daarmee dat ik het hier even vraag
vreemd want normaal ging het 1 januari van start, op internet vind ik alleen maar oude berichte over dat het 1 januari van start zou gaan.
Staat er een datum vast wanneer het wel in zou gaan?
#5
Google is echt niet alleen weggelegd voor hoger opgeleiden
Google op wietpas Limburg en je ziet meteen een aantal nieuwsberichten dat het is uitgesteld
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.