#1
De green spirit is wederom gesloten.
Dit keer voor minimaal 4 weken maar waarschijnlijk langer...
Dit keer voor minimaal 4 weken maar waarschijnlijk langer...
Chris Pontius zei:Nu moeten al die stoners weer naar de dealertjes, Hellevoetsluis of Rotterdam.![]()
Waarvoor moeten ze dit keer dicht dan, weer te veel zooi?
Andrew zei:Las het van de week in de krant, ach ik zit er niet mee![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."