#1
Als ik met mate blow dan werkt THC voor mij wel enigsinds als anti depressie middel en anti stress middel. Ik merk ook dat ik te druk in me hoofd ben en me te veel zorgen ga maken als ik een tijd niet blow.
De grens tussen precies genoeg blowen om dit effect te bereiken en te veel en te vaak blowen zodat ik deze voordelen niet heb maar juist negatieve effecten ondervind, is voor mij snel overschreden. Als ik een tijd te veel heb geblowd merk ik dat goed en stop ik een tijdje. Toch vanwege de voordelen die het voor mij kan hebben begin ik er toch elke keer weer aan.
Ik weet wel dat er ook andere manieren zijn om die positieve effecten te ervaren zonder iets te gebruiken. Maar dit is wel de makkelijkste manier. En daarom toch ook wel een soort van verslavend. Het is niet dat ik er afhankelijk van ben of het moet hebben. Ik kan ook stoppen wanneer ik wil. Maar het verslavende voor mij is dat ik er na verloop van tijd toch altijd naar toe terug grijp.
Al heb ik wel het idee dat het steeds beter gaat met die grens te vinden en daar niet overheen te gaan.
Wie ervaart dit nog meer op deze manier? Ben wel benieuwd wat anderen hier over denken en hoe anderen er mee omgaan om niet te vaak te blowen.
De grens tussen precies genoeg blowen om dit effect te bereiken en te veel en te vaak blowen zodat ik deze voordelen niet heb maar juist negatieve effecten ondervind, is voor mij snel overschreden. Als ik een tijd te veel heb geblowd merk ik dat goed en stop ik een tijdje. Toch vanwege de voordelen die het voor mij kan hebben begin ik er toch elke keer weer aan.
Ik weet wel dat er ook andere manieren zijn om die positieve effecten te ervaren zonder iets te gebruiken. Maar dit is wel de makkelijkste manier. En daarom toch ook wel een soort van verslavend. Het is niet dat ik er afhankelijk van ben of het moet hebben. Ik kan ook stoppen wanneer ik wil. Maar het verslavende voor mij is dat ik er na verloop van tijd toch altijd naar toe terug grijp.
Al heb ik wel het idee dat het steeds beter gaat met die grens te vinden en daar niet overheen te gaan.
Wie ervaart dit nog meer op deze manier? Ben wel benieuwd wat anderen hier over denken en hoe anderen er mee omgaan om niet te vaak te blowen.