Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen met hypoglykemie?

Blowen met hypoglykemie?

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AliceD.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je van jezelf een laag bloedsuikerniveau hebt (en het is eerder mild tot rot misgegaan), is er dan een manier om toch prettig stoned te worden? Helpt het bijvoorbeeld om van tevoren wat Dextro te nemen?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo wie zo met een laag bloedsuiker i het niet verstandig om te blowen .
Neem voldoende suikers van cola (snelle suikers) tot en met brood (langzame suikers)
Ben je dan stabiel kun je rustig een joint nemen.
Succes
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onderzoek op ratten heeft aangetoond dat cannabis het bloedsuikergehalte kan verlagen. Het is zeer waarschijnlijk dat dit bij mensen ook zo is. Ervaringen van gebruikers wijzen hier ook op.

Het hongergevoel wordt geprikkeld in de hypothalamus door het gebruik van cannabis. Je kunt hierdoor meer gaan eten en daardoor stijgt de bloedsuikerspiegel. Maar door het gebruik van cannabis vindt er in het bloed een versnelde afbraak van suikers plaats. Onduidelijk is wat er naar welke kant de weegschaal het meeste doorslaat.

Voor het blowen dextro nemen zal waarschijnlijk niet veel zin hebben. De suikers die hierin zitten werken namelijk maar kortdurend. Je zou beter van te voren ruim kunnen eten. Zetmeel is dan het beste, bijvoorbeeld aardappels of brood. Dit heeft langer effect.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."