Hoeveel wiet stoppen jullie erin en rook je dat in 1 hit op of meerdere keren . Zie alleen maar filmpjes op internet van mensen die het in 1 keer smoken.
#2
Op de filmpjes zie je vaak uitslovers of amateurs met k*twiet
Vooral als het de eerste keer puur roken is zonder tabak. dan heb je aan een beetje al genoeg.
vedeel het topje alvast in een paar brokjes. die je erin kan leggen.
En dan kan je eens proberen on de waterpijp te vullen met rook. het dopje optillen en ineens inhaleren. maar minder is altijd meer. bijdoseren kan altijd.
#3
Oke bedankt
#4
Nee bedoel een bong. Zit ook klapgat op en je kan er ijsklontjes in doen. Best wel nutteloos eigenlijk.
#5
Okee, we praten over een bong dus.
Gewoon de bowl vol met gegrinde wiet (zal zo'n 0,2 gram inpassen).
En dat in zo'n 2 á 3 hijssen oproken.
Klapgat is helemaal niet nutteloos, maar heel de essentie waar de bong om draait.
Door het klapgat kun je juist erg dikke harde hits binnenkrijgen.
Ook met ijsklontjes is het heerlijk. Beter dan met water vind ik.
Zelf rook ik ook vaak genoeg een bong zonder water. Wat scherper en harder maar minder schoonmaken.
#6
klopt, water houd ook thc tegen. niet zo heel veel. maar op jaarbasis bij dagelijks gebruik wel veel.
#7
bedoel je een bong waar je water kan indoen?
want als ik "waterpijp" hoor zie ik een shisha voor me... hier kan je ook gemakkelijk wiet met roken...
#8
ik heb me ook laten vertellen dat water een deel van de thc tegenhoud, dus lijken ijsblokjes een betere manier om de rook te koelen dan water. grts
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.