Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaterpijp vraag

Waterpijp vraag

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
childofgodLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel wiet stoppen jullie erin en rook je dat in 1 hit op of meerdere keren :confused: . Zie alleen maar filmpjes op internet van mensen die het in 1 keer smoken.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op de filmpjes zie je vaak uitslovers of amateurs met k*twiet

Je begint met een doperwtje, die je in één of twee trekjes inhaleert. dan wacht je een minuut. en kan je de tweede hit nemen.

Vooral als het de eerste keer puur roken is zonder tabak. dan heb je aan een beetje al genoeg.

vedeel het topje alvast in een paar brokjes. die je erin kan leggen.

En dan kan je eens proberen on de waterpijp te vullen met rook. het dopje optillen en ineens inhaleren. maar minder is altijd meer. bijdoseren kan altijd.
c
childofgodLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke bedankt :)
c
childofgodLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee bedoel een bong. Zit ook klapgat op en je kan er ijsklontjes in doen. Best wel nutteloos eigenlijk.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Okee, we praten over een bong dus.

Gewoon de bowl vol met gegrinde wiet (zal zo'n 0,2 gram inpassen).
En dat in zo'n 2 á 3 hijssen oproken.

Klapgat is helemaal niet nutteloos, maar heel de essentie waar de bong om draait.
Door het klapgat kun je juist erg dikke harde hits binnenkrijgen.

Ook met ijsklontjes is het heerlijk. Beter dan met water vind ik.
Zelf rook ik ook vaak genoeg een bong zonder water. Wat scherper en harder maar minder schoonmaken.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#6
klopt, water houd ook thc tegen. niet zo heel veel. maar op jaarbasis bij dagelijks gebruik wel veel.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
bedoel je een bong waar je water kan indoen?
want als ik "waterpijp" hoor zie ik een shisha voor me... hier kan je ook gemakkelijk wiet met roken...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb me ook laten vertellen dat water een deel van de thc tegenhoud, dus lijken ijsblokjes een betere manier om de rook te koelen dan water. grts

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."