Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshop

Coffeeshop

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NaViDaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Misschien een rare vraag dit maar ik stel hem maar gewoon.
Ik ben dus vorige week 18 geworden en wou graag eens zelf naar de coffeeshop!
Maar ik zit een beetje met de volgende dingen; Ik woon in een klein dorpje waar ze maar 1 coffeeshop hebben en als ik zo van de buitekant kijk ziet het er niet echt gezellig uit.. daarbij komt dat ik er echt nog uitzie als een 15/16 jarige, dus kijken ze dan niet raar op daar?
En als ik bij de toonbank sta wat moet ik dan vragen? gewoon van mag ik 2 joints ofzo? ik heb verder ook nog totaal geen verstand van soorten enzo..
Hoop dat iemand me kan helpen!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
De eerste keer zal misschien eng zijn, maar daar wen je wel aan. Je bent echt niet de eerste die daar een beetje zenuwachtig binnen zal komen. Of je er nu uitziet als een 15-16 jarige of zelfs als een 12-jarige maakt niet uit. Zo lang je maar een identificatiebewijs bij je hebt. En dan kijken ze misschien maar even raar als je binnen komt. So what?

En als ik bij de toonbank sta wat moet ik dan vragen? gewoon van mag ik 2 joints ofzo? ik heb verder ook nog totaal geen verstand van soorten enzo..
Klik om te vergroten...

Heb je al eerder geblowd? Zo niet, vraag dan gewoon om een standaard wietje of haal gewoon een voorgedraaide joint als je niet kan draaien. Gewoon doen, het is echt niet zo eng.

Good luck!
N
NaViDaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Svali zei:
De eerste keer zal misschien eng zijn, maar daar wen je wel aan. Je bent echt niet de eerste die daar een beetje zenuwachtig binnen zal komen. Of je er nu uitziet als een 15-16 jarige of zelfs als een 12-jarige maakt niet uit. Zo lang je maar een identificatiebewijs bij je hebt. En dan kijken ze misschien maar even raar als je binnen komt. So what?

En als ik bij de toonbank sta wat moet ik dan vragen? gewoon van mag ik 2 joints ofzo? ik heb verder ook nog totaal geen verstand van soorten enzo..
Klik om te vergroten...

Heb je al eerder geblowd? Zo niet, vraag dan gewoon om een standaard wietje of haal gewoon een voorgedraaide joint als je niet kan draaien. Gewoon doen, het is echt niet zo eng.

Good luck!
Klik om te vergroten...
Alleen ooit een paar trekjes gehad, verder niks.
Maar oké ik ga er straks gewoon heen en dan zie ik wel!
Maar dus als ik zeg dat ik een paar voorgedraaide wil is het goed?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja vraag gewoon paar voorgedraaide wiet of hasj, of mix. De volgende keer zal je je een stuk meer op je gemak voelen lijkt me zo :)

Enjoy!
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of zeg gewoon dat je nog nooit binnen bent geweest en wat ze aanbevelen. Werken alleen maar relaxde mensen. :stoned:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat weten hoe het was!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."