Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedkoop coffeeshop/ bong winkel

Goedkoop coffeeshop/ bong winkel

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KlowtLid
01-01-2024, 00:00
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op de forums maar ok wel in Nederland. Ben pas hier 3 maanden gekomen om te studeren. Nu heb ik wel 2 vragen; Waar kan ik weed goedkoop in coffeeshops kopen? en ook waar kan ik een goedkoop glas perculator bong kopen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
Welkom op dit forum :)

3 maanden in Nederland, en je schrijft al zo goed Nederlands?
Netjes hoor!

De prijzen in de shops variëren best wel wat.
Afhankelijk van wat je zoekt (wil je gewoon het goedkoopste van het goedkoopste, of de goedkoopste haze).

Over het algemeen geldt dat in de grensgebieden en Amsterdam alles wat duurder is.
Maar als er nou 50km verderop een goedkopere shop te vinden is, ga je daar toch niet naar toe?

Check dus gewoon even de shops bij jou in de buurt en maak de keuze wat je de fijnste, beste of goedkoopste vindt.
Bij veel shops kun je ook (glazen)bongs vinden, maar deze zijn ook de koop in smartshops.
De goedkoopste zijn te bestellen via internet, zie bijv. de banner hierboven van Azarius.

Wat je exact bedoelt met perculator bong weet ik niet.
Wanneer ik google vind ik weinig, en wat ik vind is niets speciaals of afwijkend van een reguliere bong.

Succes met je zoektoch!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."