#1
zou het maar beter NIET doen. Ik heb dezelfde medicatie. Blijkbaar ben je gevoelig voor psychische problemen en zo kan je dat versterken. Wees verstandig. 


wendy1973 zei:Hoi Ik raad het je echt af om erbij te gaan blowen.
En dit van een mede-paniek-angst-hyperventilatie lotgenoot![]()
(ik gebruik 30 mg fluoxetine (prozac))
Ik heb ook altijd geblowed (ben nu 38 begonnen op mn 15e) ben een paar keer gestopt geweest, 1x zelfs 5 jaar!
Maar domme ikke was toch weer begonnen![]()
Op dit moment ben ik weer eens gestopt( wel al 2 dagen...) en dat hoop ik te blijven, en sinds ik ben gestopt heb ik hevige zweet aanvallen (vooral snachts in bed) kan niet slapen (draai draai draai) en beginnen mijn angsten weer op te spelen, ook mijn ademhaling gaat daardoor alle kanten op.
Ik weet dat dit moet komen door het stoppen, want het is begonnen op de dag dat ik gestopt ben.
Dus ik hoop dat ik je een goeie uitleg heb gegeven waarom juist iemand met hyperventilatie,angst en paniek beter niet zou kunnen blowen.....
Duim voor me dat de verschijnselen snel afgaan nemen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."