Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeetje domme vraag wellicht

beetje domme vraag wellicht

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb gister voor de derde keer een jointje gerookt
(eerste keer harstikke ziek, dat was maaaaaaanden geleden, tweede keer 2 weken; heerlijk relaxed en gister dus de 3e keer)

heb er maar een paar hijsen van genomen, dan ben ik al knetterstoned, maar uh... kun je die peuk een andere keer verder roken of gooi je em gewoon weg?
stomme vraag denk ik.. maar ik wil wel graag antwoord :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een jointje draai je met rijstevloei, dat is papier dat stopt met branden wanneer jij stopt met hijsen. (niet direct, 1 minuutje later).

Wanneer je dus voldoende hebt gerookt, kun je de joint zeker wegleggen (gewoon in de asbak bijv.) en de volgende keer verder roken. Wel vind ik ze dan de eerste paar hijsjes wat naar as smaken, maar werken doen ze dan zeker nog!

Wanneer je ze niet vanaf de eerste keer roken kunt wegleggen tot de volgende keer, maar moet meenemen.... Dan kun je ze bijv in zo'n jointbuisje stoppen. Dit verergerd de as-smaak behoorlijk, en bevorderd de smaak echt niet. Maar wederom werktie nog wel steeds..
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
tja de smaak, ik heb nooit wiet gerookt omdat het zo lekker smaakt :grin:

ne je kan nee joint gewoon ui laten doven en de volgende ochtend verder roken
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ondanks de vele jointjes er ook nog geen een écht lekker gevonden...

Maar ik vind dat er nog wel een aanzienlijk verschil zit tussen rookbaar en ranzig.
Een joint die uit gegaan is, en daarna in een jointbuisje gestopt is om hem 3 dagen laten weer op te roken vind ik ranzig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."