#1
Vanwege een te hoge hartslag is mij onlangs een betablocker voorgeschreven.
Nu hou ik wel van een jointje op zijn tijd en vraag mij af of het veilig is om wiet te roken terwijl je betablockers gebruikt. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Nu hou ik wel van een jointje op zijn tijd en vraag mij af of het veilig is om wiet te roken terwijl je betablockers gebruikt. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?