Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssoort van bad gaan wiet / hasj

soort van bad gaan wiet / hasj

3 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb dat ene keer gehad van wiet, voelde een heel raar gevoel in me buik begon te trillen en voelde me inderdaad heel onrustig en paniekerig, snel naar huis gegaan en toen op de bank in slaap gevallen toen ik wakker werd was er niks meer aan de hand maar was echt een hele nare ervaring
S
Stoner NijntjeLid
Ik heb een vraag over het gebruik van wiet/hasj.

ik rook al zeker 3 jaar en dan met name dit jaar regelmatig. een tijdje terug smokede ik misschien wel 3 maanden lang elke dag.

nu een week geleden ben ik helemaal bad gegaan van 2 "party joints", dit is naar mijn weten een mix van hasj en wiet, die ik gehaald had bij de euro garden in Eindhoven.

deze 2 party J's heb ik samen met een vriend opgerookt. het bad gaan was heel erg vreemd, eerst ging alles super goed totdat ik in bed ging liggen. hier kreeg ik een heel "eng" gevoel waardoor ik erg paniekerig werd en mijn hele lichaam begon te shaken en ik werd van top tot teen lijkwit. ook had ik het gevoel alsof ik mijn gedachten niet meer onder controle had waardoor ik erg paniekerig werd (kan het niet anders zeggen als paniekerig), ging ook hele vreemde dingen denken. ook was ik super bang op de een of andere manier.

ik dacht op dat moment dat het een paniekaanval was, waar het volgens mij ook erg veel op leek.

na een uur was het klote gevoel eindelijk weg en toen ben ik meteen in slaap gevallen. de volgende ochtend had ik ontzettende hoofdpijn en mijn pupillen waren erg groot.

nu is het 2 dagen nadat ik bad ging en ik dacht ik ga een hasj jointje halen. na deze half op gesmoked te hebben kreeg ik, ongeveer 5 seconden lang, PRECIES hetzelfde gevoel, ik was ook meteen 'bang' en 'paniekerig', alleen zonder het trillen, alsof het op begon te komen. ik meteen gestopt met roken en het gevoel ging weg.

Nu snap ik er geen snars van wat er nou aan de hand is.
ik heb nog niet getest of ik hetzelfde krijg met een wiet jointje.

nu zeg ik dat ik 3 jaar smoke, maar ik rook bijna altijd wiet en eigenlijk nooit hasj. zou het met de hasj te maken kunnen hebben? of is er iets fout in mijn lichaam? (ongezond door al het roken bijvoorbeeld)

misschien heeft iemand hetzelfde of iemand enig idee wat t kan zijn?

Thanks
SN
s
steakerLid
ik heb dat probleem ook al gehad met cannabis,
dat was vooral als ik van smorgens op nuchtere maag al begon te blowen voor ik naar school ging.
meestal waren het toch wel een joint of 8-9 met 2a3 personen in een uurtje ofzo.
daar heb ik echt trips meegemaakt die zo erg waren dat ik die ervaringen zelfs niet meegemaakt heb op truffels of lsd of shrooms, soms waren mijn trips echt angstaanjagend...
tot ik op een dag gewoon een soortvan alles accepteerde in plaats van alles te willen tegenhouden, dat maakte alles direct een stuk aangenamer en het helpt me nog steeds als ik de bad kant opga gewoon chillen en accepteren dat het zal gebeuren en positief blijven denken...
als je dan hard gaat en je geaccepteerd kunt wegdromen zul je gekke dingen meemaken

wat ik wel nooit begrepen heb, mijn vrienden die er altijd minder bedwelmd uitzagen dan ik hebben van de eerste tot de laatste allemaal wel eens gekotst van cannabis, en dit kwam ik nog nooit echt tegen...
P
PepTalkLid
Stoner nijntje, alles wat jij beschrijft zijn niet vreemd bij het bad gaan op cannabis.
Ook het later op nieuw roken en hetzelfde ervaren ben ik vaak tegen gekomen..

Probeer eens een weekje niet te roken, en probeer het dan heel rustig weer op te bouwen.
Meestal ervaren mensen hasj als minder intents, maar dit kan per persoon verschillen.

Probeer er achter te komen waarom je bad ging, en zoek dit bij jezelf.
Het kwam niet door de joint of omgeving lijkt me.
Dus kijk naar je lichamelijke en geestelijke staat. Voel je je wel lekker in je vel? Zo niet, gewoon niet blowen dan.

En probeer het zoals steaker blijkbaar heel lang wel gedaan heeft, het niet tegen te houden!
Verder vind ik zijn verhaal niet erg duidelijk..

Leuk dat steaker 8-9 joints in een uurtje kan roken, en daarna zo hard tript dat LSD of paddoss er niets bij zijn... Maar ik denk niet dat dit toepasbaar is op jouw situatie.}

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."