#1
Hey, allereerst van harte welkom op dit forum!
Zelf ben ik ook een fervent wietgebruiker en heb er ook al een paar keer last van gehad maar enkel als ik ergens wiet rook waar ik niet helemaal op me gemak ben zoals bv op het werk, winkel, etc...
Heb je er elke keer last van als je wiet gebruikt?
Gebruik jij wiet gewoon thuis? Of kan het zijn dat je ook niet helemaal op je gemak bent als je wiet gebruikt?
grts
Zelf ben ik ook een fervent wietgebruiker en heb er ook al een paar keer last van gehad maar enkel als ik ergens wiet rook waar ik niet helemaal op me gemak ben zoals bv op het werk, winkel, etc...
Heb je er elke keer last van als je wiet gebruikt?
Gebruik jij wiet gewoon thuis? Of kan het zijn dat je ook niet helemaal op je gemak bent als je wiet gebruikt?
grts