Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADHD en cannabisgebruik

ADHD en cannabisgebruik

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
wieheeftgelijkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,
voor een nieuw BNN-programma waarin steeds een meningsverschil/conflict centraal staat, zijn we nu bezig met het verhaal van twee vrienden waarvan een heel veel blowt (de ander ergert zich hieraan) omdat hij zegt dat het hem helpt om tot rust te komen. Deze jongen is 22 en heeft ADHD.
Ik ben op zoek naar verhalen van andere ADHDers die ervaring hebben met blowen. Helpt het je? Bevalt het beter dan medicatie?
Mail of bel me alsjeblieft hierover:
Lian (Endemol/BNN) 020-8931467 of 06-52361121. Dank alvast!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet niet of het verstandig is een telefoon nummer te openbaren, maar heb erop gereageerd.
E
EurotofobieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hé dat is toevallig, ik heb ook ADHD!

Ik blow zo eens in de tijd ook, maar daar blijft het ook bij..
Het gevoel dat ik mijn medicatie (Met de werkende stof : Methylfenidaat) niet in hoef te nemen, dat heb ik echt totaal niet..

Ik heb wel gehoord, (Niet dat ik het geloof) dat psychose en verslaving sneller komt bij mensen met ADHD.


Anyways, just keep rolling & smoking.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."