Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet frustratie

Wiet frustratie

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Niek18000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier iets waar ik echt mee zit,

Ik denk dat ik nu ongeveer 10 maanden wiet rook,
Ik doe dat meestal in het weekend (tenzij speciale gelegenheid). Gemiddeld 2 dagen in een week.
Dat zijn dan meestal 1-2 jointjes, soms 1 joint die we met 2 oproken... (dus volgens mij gebruik ik niet echt veel)
Nu de laatste tijd als ik wiet rook voel ik me niet echt stoned/high..
Vroeger was het echt zo dat mijn ogen zwaarder werden, dat gevoel dat we hier 'scheef zijn' noemen, moeilijk uit te leggen, je bent een klein beetje draaierig, wankelig als je net rookte, dat gevoel, dat heb ik de laatste tijd niet meer. Gisteren heb ik 7uur op een pleintje gezeten met vrienden heel de tijd bieries drinken en joints roken, ik kan niet precies zeggen hoeveel joints want dat word doorgegeven enzo maar dan was het wel uitzonderlijk veel. Maar toch was ik niet echt stoned of high zoals vroeger... Ik heb dit de laatste tijd veel.. Het frustreerd mij, ik denk er aan om een tijdje te stoppen en dan nog een keer te beginnen. Hoelang denk je dat ik zou moeten wachten? Ik heb ook al gehad dat het een dag van 10 geleden was en dat ik denk, nu zal ik goed stoned zijn en dan is het weer niks :/ ...
D
DruqsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rook je nog wel steeds dezelfde wiet?

Bij cannabis treed in principe geen gewenning of tolerantie op maar je kan wel wennen aan het effect en er beter mee omgaan. Ik denk dat bij jou het geval is. Je weet wat het is en het is allemaal niet meer zo nieuw. Tijdje stoppen tussen het roken is een goed idee; daardoor word het weer speciaal en leuk als je blowed. Ik zou het beperken tot 1 a 2 keer per maand.

peace
N
Niek18000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ThijsWTF zei:
Rook je nog wel steeds dezelfde wiet?

Bij cannabis treed in principe geen gewenning of tolerantie op maar je kan wel wennen aan het effect en er beter mee omgaan. Ik denk dat bij jou het geval is. Je weet wat het is en het is allemaal niet meer zo nieuw. Tijdje stoppen tussen het roken is een goed idee; daardoor word het weer speciaal en leuk als je blowed. Ik zou het beperken tot 1 a 2 keer per maand.

peace
Klik om te vergroten...


Wat bedoel je met dezelfde wiet? het is meestal iedere keer van een andere dealer :tongueout:
Ja ik denk dat het zoiets zal zijn, maar 1 a 2 keer per maand hou ik niet vol :tongueout:
bedankt!
D
DruqsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niek18000 zei:
ThijsWTF zei:
Rook je nog wel steeds dezelfde wiet?

Bij cannabis treed in principe geen gewenning of tolerantie op maar je kan wel wennen aan het effect en er beter mee omgaan. Ik denk dat bij jou het geval is. Je weet wat het is en het is allemaal niet meer zo nieuw. Tijdje stoppen tussen het roken is een goed idee; daardoor word het weer speciaal en leuk als je blowed. Ik zou het beperken tot 1 a 2 keer per maand.

peace
Klik om te vergroten...


Wat bedoel je met dezelfde wiet? het is meestal iedere keer van een andere dealer :tongueout:
Ja ik denk dat het zoiets zal zijn, maar 1 a 2 keer per maand hou ik niet vol :tongueout:
bedankt!
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dat je een wiet rookt die even sterk is :wink:. Als je bij een dealer koopt kan de kwaliteit nogal verschillen.

peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."