#1
Je moet met het uittreksel (van de gemeente) bij de shop de pas aanvragen.
De aanvraag van een wietpas gaat dus individueel per shop en gaat niet via de gemeente.
Bij de aanvraag van het uittreksel kun je (als ze er om vragen) zeggen dat het gaat om een aanvraag voor een club of vereniging. Je hoeft niets te zeggen over wiet, blowen of coffeeshop.
De aanvraag van een wietpas gaat dus individueel per shop en gaat niet via de gemeente.
Bij de aanvraag van het uittreksel kun je (als ze er om vragen) zeggen dat het gaat om een aanvraag voor een club of vereniging. Je hoeft niets te zeggen over wiet, blowen of coffeeshop.
