#1
Beste forumleden,
Ik vroeg me zojuist eens iets af.
2 weken geleden heb ik bij een goede bekende wat hasj gekregen.
Flink plakkaat, precies de vorm van een bierviltje![:)]()
Deze hasj rook ongelofelijk erg naar een sativa achtig soortje (Amnesia, haze enz.)
Toen vroeg ik me af, waarom heb ik dat nog nooit bij hasj uit de shop geroken?
Word er van de sativa's geen hasj gemaakt?
Natuurlijk weet ik dat bijna alle hasj uit de shops geïmporteerd is, vooral uit Marokko.
Daar groeien ze het liefst indica's, misschien dat ik daar zelf de verklaring geef op mijn vraag.
Maar toch vind ik het vreemd dat ik het nog nooit eerder heb meegemaakt..Zou best wel lekkere killerhasj zijn
Wat dat spul wat ik gekregen had ook wel bewees.
Eindelijk hasj waar je net zo knetter van werd als wiet, maar dan met de smaak van hasj (hoewel bij verbranding de haze smaak ook erg doordringend was, er was toch nog steeds een goede hasjsmaak te proeven).

Ik vroeg me zojuist eens iets af.
2 weken geleden heb ik bij een goede bekende wat hasj gekregen.
Flink plakkaat, precies de vorm van een bierviltje
Deze hasj rook ongelofelijk erg naar een sativa achtig soortje (Amnesia, haze enz.)
Toen vroeg ik me af, waarom heb ik dat nog nooit bij hasj uit de shop geroken?
Word er van de sativa's geen hasj gemaakt?
Natuurlijk weet ik dat bijna alle hasj uit de shops geïmporteerd is, vooral uit Marokko.
Daar groeien ze het liefst indica's, misschien dat ik daar zelf de verklaring geef op mijn vraag.
Maar toch vind ik het vreemd dat ik het nog nooit eerder heb meegemaakt..Zou best wel lekkere killerhasj zijn
Eindelijk hasj waar je net zo knetter van werd als wiet, maar dan met de smaak van hasj (hoewel bij verbranding de haze smaak ook erg doordringend was, er was toch nog steeds een goede hasjsmaak te proeven).
