#1
Gegroet,
Binnekort ga ik naar een afkickcentum voor van mijn valium verslaving af te graken , los daarvan houd ik een halve kg wiet van een vriend bij omdat hij nog thuis woont. (We zijn belgen , en sinds we niet meer welkom zijn in jullie kikkerlandje zijn we verplicht om via een andere weg wiet te kopen)
Maar omdat ik dus een tijdje niet thuis ga zijn heeft de wiet een ander plaatsje nodig. Ik zat te denken aan een huurhokje of een huurgarage..
In de buurt heb ik een huurhokje gevonden voor slechts +-40 euro per maand. (1.5 vierkante meter)
Maar verder zit ik met een aantal vraagjes.
Worden die hokjes gecontroleerd? (btw de wiet is verpakt in een strijkzak)
Komen er af en toe een drugshond voorbij?
mvg,
Catchmeifyoucan.
pfoe afkicken mijn eerste keer.. ![:flushed:]()
Binnekort ga ik naar een afkickcentum voor van mijn valium verslaving af te graken , los daarvan houd ik een halve kg wiet van een vriend bij omdat hij nog thuis woont. (We zijn belgen , en sinds we niet meer welkom zijn in jullie kikkerlandje zijn we verplicht om via een andere weg wiet te kopen)
Maar omdat ik dus een tijdje niet thuis ga zijn heeft de wiet een ander plaatsje nodig. Ik zat te denken aan een huurhokje of een huurgarage..
In de buurt heb ik een huurhokje gevonden voor slechts +-40 euro per maand. (1.5 vierkante meter)
Maar verder zit ik met een aantal vraagjes.
Worden die hokjes gecontroleerd? (btw de wiet is verpakt in een strijkzak)
Komen er af en toe een drugshond voorbij?
mvg,
Catchmeifyoucan.
pfoe afkicken mijn eerste keer..