Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet bewaren in huurhokje

Wiet bewaren in huurhokje

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
c
catchmeifyoucanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gegroet,
Binnekort ga ik naar een afkickcentum voor van mijn valium verslaving af te graken , los daarvan houd ik een halve kg wiet van een vriend bij omdat hij nog thuis woont. (We zijn belgen , en sinds we niet meer welkom zijn in jullie kikkerlandje zijn we verplicht om via een andere weg wiet te kopen)
Maar omdat ik dus een tijdje niet thuis ga zijn heeft de wiet een ander plaatsje nodig. Ik zat te denken aan een huurhokje of een huurgarage..
In de buurt heb ik een huurhokje gevonden voor slechts +-40 euro per maand. (1.5 vierkante meter)
Maar verder zit ik met een aantal vraagjes.
Worden die hokjes gecontroleerd? (btw de wiet is verpakt in een strijkzak)
Komen er af en toe een drugshond voorbij?
mvg,
Catchmeifyoucan.
:wave: pfoe afkicken mijn eerste keer.. :flushed:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugshonden zullen er alleen komen wanneer iemand heeft getipt over illegale activiteiten daar.
Of er gecontroleerd word zal per verhuurder verschillen, maar je kunt er vanuit gaan dat wanneer jij het niet zo open en bloot hebt liggen maar ergens in stopt wat thuis hoort in zo'n box dat ze van je persoonlijke spullen afblijven.

Zolang de geur goed beperkt blijft, heb je dus weinig problemen. Risico loop je altijd.
Maar denk dat het risico wel toeneemt wanneer die vriend elke dag of week ff wat stash komt halen.

Succes met je afkick!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."