Ik gebruik altijd Demi water voor het strijkijzer.
Aangezien ik al alle tips heb doorlezen gooi ik mijn acryl bong de deur uit.
En ben ik volop op zoek naar een houten bong+HOUTEN wiethoudertje.
Kan dit namelijk nergens vinden.
#3
Waarom perse hout? Glas is altijd het beste wat betreft smaak afgeven. Dat doet het namelijk niet.
Hout wel, bij metaal afhankelijk van metaal soort en gebruik.
Acryl is inderdaad niet zo'n goede voor de smaak, waar ze in het meenemen wel weer veel duurzamer zijn dan glas.
Als je beetje handig bent kun je zelf een bowltje maken. Houten bongs zie je niet heel veel volgens mij.
#4
Die metaalsmaak komt wss van de kop van de bong waar je de wiet in doet,
Een joint smaakt ook verbrand omdat er ook verbranding plaatsvindt; de oplossing is de joint eerder uitdrukken.
#5
Omdat men mij hier aanraade een houten bong voor de smaak.
Misschien ja een glazen bong.
Mag hier een slotje op hoor
#6
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum maar zit toch wel al enkele maanden te lezen hier.
Dus heb ik mezelf snel een account aangemaakt en deze vraag te stellen.
Ik heb namelijk 2x kleine glazen bongs en 1 grote acryl bong en een klein pijpje.
Nu is mijn vraag als ik een hit pak van om het even welke bong, krijg ik een erg verbrande metaalachtige smaak.
En dan mijn 2de vraag.
Als ik op het laatste van mijn joint zit smaakt die ook zo verbrand.
Enig idee hoe dit komt?
Trippin-28
#7
Ok.
Bedankt (:
#8
Heb eens rond gekeken ik vind enkel houten bongs met een metalen kop ;(
#9
Tja, een verbrande smaak blijf je natuurlijk altijd houden.
Maar je hebt het ook met glazen?
Want verbrand metaal is niet echt normaal. Een gewone aansteker verhit dat metaal niet zo ver dat er wat mee gebeurt. Het gaasje brand ik zelf wel altijd even schoon van te voren, hier kan de oorzaak dus ook liggen.
Een metaal achtige verbrande smaak bij een glazen kop zonder screentje kan niet aan de bong liggen. Dan ligt het aan de wiet of smaakpupillen
Dan ben je gewoon in de war met hoe verbrande wiet smaakt denk ik, dit is heel anders dan een joint.
Na een paar teugen kan er inderdaad een wat teer-achtige smaak aan komen, kwestie van je bongs goed schoon houden.
Wellicht kan het nog liggen aan iets wat in het water zit? Probeer volgende keer met mineraalwater of juist demi water en kijk of je er dan nog last van hebt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.