Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanbeveling coffeeshop Enschede en andere noob-vragen

Aanbeveling coffeeshop Enschede en andere noob-vragen

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
.
.reknakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik ben binnenkort van plan om mijn eerste joint te rollen, en hopelijk een betere ervaring te hebben dan vorige keer (kotsmisselijk geworden).
Verder heb ik alleen ervaring met truffels.
Er zijn nu meerdere shops in Enschede, en ik heb geen idee of er verschillen zijn in de prijs/kwaliteit verhouding tussen die shops. Is er iemand die mij advies kan geven, of gewoon zijn/haar mening?

Ik weet trouwens ook niet echt wat een fijn wietje is, heb er geen benul van. Wat kan men mij aanraden? Aub een niet al te lichte soort, maar ook geen kanon, aangezien mijn ervaring gering is.

Volgens mij is dit alles wat ik nodig heb om een joint te draaien:

Vloei
tipjes
grinder (tips voor een goede/niet al te dure)
beetje tabak voor betere verbranding
kwart gram wiet?

Aangezien ik nog kleine sigaren overheb (8 cm in lengte, 0,75 cm in dikte) wil ik misschien een zogeheten blunt draaien. Hoeveel gram heb ik dan nodig om de sigaar te vullen? Moet er dan nog tabak bij?

3e manier wat ook aanlokkelijk klinkt, is een pijpje gebruiken, voordelen/nadelen?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat betreft shops kan ik je weinig aanraden omdat ik niet uit de buurt kom. Qua weed zou ik gewoon lekker beginnen met een white widow of andere standaardwiet.

Grinder kun je kopen maar is niet nodig, misschien vind je het niks en blijft het bij 1 joint en dan is het zonde. Je kunt het met de hand ook prima kruimelen.

Een kwart gram is misschien wat veel, maar als je hem in beetjes oprookt kan het wel. Rook hem niet in een keer helemaal op want dan bestaat de kans dat je wel ziek wordt.

Pijpje is ideaal als je het mij vraagt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."