Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorkomen van een blackout?

Voorkomen van een blackout?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
.
.reknakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedendag, ik ben vrij nieuw met wiet, en heb twee keer wiet gerookt. Verder rook ik alleen af en toe sigaren (ca. om de maand). Beide keren had ik hetzelfde gevoel als lindsey6398 http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=50918 beschreef, en er werdt gezegd dat dat een typisch gevalletje was van teveel wiet.

Nou, de eerste keer kan ik met het wel voorstellen, was één enorme trek van een vrij zware joint. Maar de tweede keer, vanmiddag, nam ik een paar trekjes van een voorgerolde joint met volgens mij iets van white widow erin, tot er nog 2/3 à 1/2 over was.

Precies hetzelfde gevoel als bij de eerste keer, maar dan zonder kotsen op het eind en het duurde minder lang. Ik had van te voren al redelijk wat chocolade gegeten voor de bloedsuikerspiegel, maar het mocht niet baten.

heeft iemand nog tips hiertegen?

[EDIT]Ik heb wat verder gekeken dan de eerste pagina met posts, en concludeerde uit de posts dat een goede oplossing puur roken was. Mee eens, of weet je een betere oplossing?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tsja simpel.. wederom te veel. Als je de tips leest en je daaraan houdt gebeurt het niet. Ik voel me ook zo als ik een halve joint voorgedraaid oprook, puur omdat ik er gevoeliger voor ben.

Iedereen ervaart een joint anders, de een is stoned van een trekje en de ander van twee joints. Heeft dus te maken met tolerantie en gevoeligheid.

Probeer gewoon één of twee hijsjes te nemen en tien minuten later weer, zoals geadviseerd werd. Zo gewoon opbouwen tot je het genoeg vind. Als je ineens een halve joint oprookt, sja vind je het gek..
.
.reknakLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Tsja simpel.. wederom te veel. Als je de tips leest en je daaraan houdt gebeurt het niet. Ik voel me ook zo als ik een halve joint voorgedraaid oprook, puur omdat ik er gevoeliger voor ben.

Iedereen ervaart een joint anders, de een is stoned van een trekje en de ander van twee joints. Heeft dus te maken met tolerantie en gevoeligheid.

Probeer gewoon één of twee hijsjes te nemen en tien minuten later weer, zoals geadviseerd werd. Zo gewoon opbouwen tot je het genoeg vind. Als je ineens een halve joint oprookt, sja vind je het gek..
Klik om te vergroten...

Dank je! Zal het onthouden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."