#1
hoi mensen,
ik lees hier tot mijn schrik geen enkel geinformeerd bericht over medicinale cannabis of mediwiet! daar sta ik wel van paf. omdat ik het al 10 jaar gebruik en het nog steeds verdomde moeilijk is om het vergoed te krijgen van de zorgverzekeraar. ik heb aids, kanker en neuropathie en kom dus triple in aanmerking en toch moet mijn specialist ieder jaar overnieuw aanvragen of ze het blijven vergoeden. dat is erg vervelend om meerdere reden, ik heb een minimum wao, het cannabis is duur en het soort wat ik gebruik heeft juist heel weinig thc/dronabidiol(waar je stoned van wordt en veel cannabidiol (wat goed helpt tegen mijn klachten). ik heb net te horen gekregen dat ze cz het volgend jaar weer betaald......opluchting dus. en ik mag er ook mee reizen , mits ik een geldige schengenverklaring heb voor de reis. er zijn 4 soorten cannabis flos (dat staat op de potjes van de apotheek). bedrocan is volgens mij de sterkste en bediol die ik gebruik de mildste. tegenwoordig verdamp ik het wat een stuk beter te doseren is dan de thee of koekjes die ik vroeger gebruikte. ik hoop dat iemand hier wat aan heeft. vragen en opmerkingen zijn welkom.
en vergeet niet luitjes mediwiet is NIET voor de pret zoals mensen die high willen worden!
it's a beautiful world we live in......enjoy
ik lees hier tot mijn schrik geen enkel geinformeerd bericht over medicinale cannabis of mediwiet! daar sta ik wel van paf. omdat ik het al 10 jaar gebruik en het nog steeds verdomde moeilijk is om het vergoed te krijgen van de zorgverzekeraar. ik heb aids, kanker en neuropathie en kom dus triple in aanmerking en toch moet mijn specialist ieder jaar overnieuw aanvragen of ze het blijven vergoeden. dat is erg vervelend om meerdere reden, ik heb een minimum wao, het cannabis is duur en het soort wat ik gebruik heeft juist heel weinig thc/dronabidiol(waar je stoned van wordt en veel cannabidiol (wat goed helpt tegen mijn klachten). ik heb net te horen gekregen dat ze cz het volgend jaar weer betaald......opluchting dus. en ik mag er ook mee reizen , mits ik een geldige schengenverklaring heb voor de reis. er zijn 4 soorten cannabis flos (dat staat op de potjes van de apotheek). bedrocan is volgens mij de sterkste en bediol die ik gebruik de mildste. tegenwoordig verdamp ik het wat een stuk beter te doseren is dan de thee of koekjes die ik vroeger gebruikte. ik hoop dat iemand hier wat aan heeft. vragen en opmerkingen zijn welkom.
en vergeet niet luitjes mediwiet is NIET voor de pret zoals mensen die high willen worden!