#1
Klinkt heeeeel herkenbaar
, ik doe het vaak zo.
hoofdtelefoon op, lichten dimmen, wat moodlights op en jezelf verliezen in muziek/gevoelens en gedachten. Das het fijne soms van alleen een joint te roken
hoofdtelefoon op, lichten dimmen, wat moodlights op en jezelf verliezen in muziek/gevoelens en gedachten. Das het fijne soms van alleen een joint te roken
