Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeilijkheden ademhalen na spacecake.

Moeilijkheden ademhalen na spacecake.

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DennisMennisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik blow al 5 jaar lang 3-4 keer per week met afentoe een break. Ook rook ik al geruime tijd ondanks het feit dat ik asthma heb. Dit is altijd goed gegaan, sterker nog mijn ademhaling is er alleen maar op vooruit gegaan.

Nu heb ik gister met wat vrienden een stuk spacecake op, en ook nog zeker een paar gram haze met zn allen weg gerookt. Alles ging eigenlijk prima tot ik op een gegeven moment een droog koekje naar binnen probeerde te werken. Ik had enorm veel moeite met doorslikken en ik dacht oprecht dat ik ging stikken. Uiteindelijk bleef het moeilijk om te slikken en ademen ging ook enorm moeilijk, echt een paar keer op het punt gestaan een ambulance te bellen. Maar als ervaren spacer weet ik dat een trip altijd weer ophoud, even afzien en het gaat wel weer weg dacht ik.

Het probleem is dat het nu al 24 uurm later is en alhoewel de problemen relatief zijn afgenomen komen ze met vlagen toch weer opzetten. Het heeft niks met mijn luchtwegen te maken denk ik aangezien mijn asthmamedicijnen geen enkel effect hebben. Heeft hier iemand verder ervaring mee, en zo ja wat ik kan ik er aan doen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gezond eten, rusten, sporten en blablabla. Spacecake kán gewoon lang werken en een behoorlijk heftig effect hebben, trekt vanzelf weer weg. Als het morgen nog niet weg verbeterd is kun je ook een bezoekje aan de huisarts overwegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."