#1
Hallo allemaal.
Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik 4 maanden vrijwilligerswerk ga doen in Nepal. Dat is al jaren een droom van mij. Nepal is mijn droomland en nu kan ik reizen EN het helpen van mensen combineren.
Nou weet ik dat de wietplanten daar gewoon "in het wild" groeien. De Hindoe priesters (pandiet?) mogen of moeten bijna zelfs dagelijks blowen om in trance te raken voor hun gebed. Ze hebben geen huis of bezittingen en wonen rond tempels.
Nou zou ik willen weten hoe het in Nepal zit als je als toerist wiet zou roken daar? Ik ben al een poosje er van af maar nou had ik bij BNN gezien dat de wiet daar heel goed en puur is. Goed smaakt en de juiste hoeveelheid THC. Geen chemische middelen of niets. Ook niet moedwillig gekweekt. Eerlijk gezegd zou ik dat gewoon een keertje willen proeven en proberen. Is dat verstandig of ga je als buitenlander liniarecta de bak in voor 20 jaar ofzo? En in dat soort landen wil je niet eens een dag zitten... Hoe link is het?
Vroeger was de hoofdstad Kathmandu een walhalla voor kunstenaars en hippies en werd er overal gerookt. Maar volgens mij is dat nu niet meer.
Weet iemand er van?
Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik 4 maanden vrijwilligerswerk ga doen in Nepal. Dat is al jaren een droom van mij. Nepal is mijn droomland en nu kan ik reizen EN het helpen van mensen combineren.
Nou weet ik dat de wietplanten daar gewoon "in het wild" groeien. De Hindoe priesters (pandiet?) mogen of moeten bijna zelfs dagelijks blowen om in trance te raken voor hun gebed. Ze hebben geen huis of bezittingen en wonen rond tempels.
Nou zou ik willen weten hoe het in Nepal zit als je als toerist wiet zou roken daar? Ik ben al een poosje er van af maar nou had ik bij BNN gezien dat de wiet daar heel goed en puur is. Goed smaakt en de juiste hoeveelheid THC. Geen chemische middelen of niets. Ook niet moedwillig gekweekt. Eerlijk gezegd zou ik dat gewoon een keertje willen proeven en proberen. Is dat verstandig of ga je als buitenlander liniarecta de bak in voor 20 jaar ofzo? En in dat soort landen wil je niet eens een dag zitten... Hoe link is het?
Vroeger was de hoofdstad Kathmandu een walhalla voor kunstenaars en hippies en werd er overal gerookt. Maar volgens mij is dat nu niet meer.
Weet iemand er van?