#1
Fijn om te lezen dat het effect eerst wel fijn was. Volgende keer kan je het beter doen in een relaxte situatie, waar je dus niet bang hoeft te zijn om gepakt te worden, en gewoon lekker stoned kan zijn. Verder kan de nuchtere maag zeker veel effect hebben. Ik blow nu zo'n 2 jaar, bijna dagelijks. Een tijdje terug had ik 2 dagen niks gegeten dankzij een leuk feestje
anyway, die avond een licht wietje gesmoked. Na 5 haaltjes voelde ik hem al goed, en zat te trillen als een rietje. Joint uit laten gaan, en lekker stonen. Een half uurtje later met wat vrienden naar buiten geweest, waarna ik opeens in het gras lag, met 4 bezorgde hoofden boven me.
The point is: om het nog fijner te maken, kies voor een rustige vertrouwde omgeving, en eet genoeg van te voren. (Ook minder kans op een vreetkick
) Verder kun je natuurlijk ook nog wat experimenteren met verschillende wietsoorten. Ik persoonlijk vind ak47 echt de hemel
ook skunk heeft een geweldige smaak, vind ik zelf. 
anyway, die avond een licht wietje gesmoked. Na 5 haaltjes voelde ik hem al goed, en zat te trillen als een rietje. Joint uit laten gaan, en lekker stonen. Een half uurtje later met wat vrienden naar buiten geweest, waarna ik opeens in het gras lag, met 4 bezorgde hoofden boven me.The point is: om het nog fijner te maken, kies voor een rustige vertrouwde omgeving, en eet genoeg van te voren. (Ook minder kans op een vreetkick
) Verder kun je natuurlijk ook nog wat experimenteren met verschillende wietsoorten. Ik persoonlijk vind ak47 echt de hemel 