Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmnesia was te wauw

Amnesia was te wauw

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
Taedo.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Fijn om te lezen dat het effect eerst wel fijn was. Volgende keer kan je het beter doen in een relaxte situatie, waar je dus niet bang hoeft te zijn om gepakt te worden, en gewoon lekker stoned kan zijn. Verder kan de nuchtere maag zeker veel effect hebben. Ik blow nu zo'n 2 jaar, bijna dagelijks. Een tijdje terug had ik 2 dagen niks gegeten dankzij een leuk feestje :rock: anyway, die avond een licht wietje gesmoked. Na 5 haaltjes voelde ik hem al goed, en zat te trillen als een rietje. Joint uit laten gaan, en lekker stonen. Een half uurtje later met wat vrienden naar buiten geweest, waarna ik opeens in het gras lag, met 4 bezorgde hoofden boven me.

The point is: om het nog fijner te maken, kies voor een rustige vertrouwde omgeving, en eet genoeg van te voren. (Ook minder kans op een vreetkick :stoned: ) Verder kun je natuurlijk ook nog wat experimenteren met verschillende wietsoorten. Ik persoonlijk vind ak47 echt de hemel :hearteyes: ook skunk heeft een geweldige smaak, vind ik zelf. :smoke:
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#2
heyhey,

Gister voor het stappen heb ik wat Amnesia gehad voor de eerste keer. Daarvoor veel Casey Jones en White Widow gerookt, maar hoe deze insloeg heb ik nog niet meegemaakt met een wietsoort! Ik had de bowl van mijn pijpje 2 keer flink gevuld en toen moest ik al echt stoppen. Het was een superfijn stoned gevoel, maar er kwam jammergenoeg ook wat angst bij toen ik door mijn vader even daarna naar het feest werd gebracht. Hij stelde vragen en ik kon amper antwoord geven en ik was bang dat hij me doorhad of dat ik flauw ging vallen. Ik was helemaal in mezelf gekeerd. Nu, ik heb wel op een vrij nuchtere maag gerookt, maar is dit normaal van zo weinig? Ik was echt van de wereld af!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."