#1
Hallo,
Ik ga met oud en nieuw naar een feest toe. Nou weet ik uit ervaring dat blowen en feesten altijd lastig is en ik voel me altijd niet zo op mn gemak als ik tussen allemaal mensen een dikke blow op steek. Het effect van wiet kan ik daarintegen wel waarderen op een feest. Ik heb ook al een meer mijn magic flight launch box mee genomen naar een feest maar ook dat beviel niet echt (de feeling overigens wel). Nu had ik het idee om dit keer een spacecacke te bakken. Ik heb ruime ervaring met spacecacke en ik weet precies wat het met me doet, hoe veel ik moet hebben en hoe ik het moet doseren.
Meestal bak ik cupcackes zodat ik het aantal gr wiet door het aantal cackejes kan delen en ik kan doseren wat ik binnen krijg. Meestal begin ik met een cackje waar omgerekend 0,5gr in zit. Na een aantal uurtjes pak ik dan later nog verdeeld over de avond in totaal een gram bij. Voor op een feest moet dat zeker genoeg zijn, anders loop ik er als een zombie bij.
Het probleem is alleen dat ik geen idee heb hoe ik een (stuk) spacecacke naar binnen krijg bij een feest. Ik heb al aardig wat gezocht maar ik kon er niet veel over vinden. Hebben jullie toevallig nog creatieve ideeen hoe ik dat kan aanpakken? Het hoeft uiteraard geen cacke te zijn, iets anders waar een gr wiet in kan is ook goed.
Het enige waar ik op kon komen was een cacke bakken in de vorm van een groot pak sigaretten en deze opnieuw sealen maar ik denk dat k daar niet genoeg cacke in krijg.
Ik hoor het wel of jullie nkg creatieve ideeen hebben.
Mvg, qwertyu
Ik ga met oud en nieuw naar een feest toe. Nou weet ik uit ervaring dat blowen en feesten altijd lastig is en ik voel me altijd niet zo op mn gemak als ik tussen allemaal mensen een dikke blow op steek. Het effect van wiet kan ik daarintegen wel waarderen op een feest. Ik heb ook al een meer mijn magic flight launch box mee genomen naar een feest maar ook dat beviel niet echt (de feeling overigens wel). Nu had ik het idee om dit keer een spacecacke te bakken. Ik heb ruime ervaring met spacecacke en ik weet precies wat het met me doet, hoe veel ik moet hebben en hoe ik het moet doseren.
Meestal bak ik cupcackes zodat ik het aantal gr wiet door het aantal cackejes kan delen en ik kan doseren wat ik binnen krijg. Meestal begin ik met een cackje waar omgerekend 0,5gr in zit. Na een aantal uurtjes pak ik dan later nog verdeeld over de avond in totaal een gram bij. Voor op een feest moet dat zeker genoeg zijn, anders loop ik er als een zombie bij.
Het probleem is alleen dat ik geen idee heb hoe ik een (stuk) spacecacke naar binnen krijg bij een feest. Ik heb al aardig wat gezocht maar ik kon er niet veel over vinden. Hebben jullie toevallig nog creatieve ideeen hoe ik dat kan aanpakken? Het hoeft uiteraard geen cacke te zijn, iets anders waar een gr wiet in kan is ook goed.
Het enige waar ik op kon komen was een cacke bakken in de vorm van een groot pak sigaretten en deze opnieuw sealen maar ik denk dat k daar niet genoeg cacke in krijg.
Ik hoor het wel of jullie nkg creatieve ideeen hebben.
Mvg, qwertyu