#1
Een waterpijp wel maar geen wiet ![:wink:]()
In Amsterdam zal het hetzelfde liedje zoals gok ik zo. Ben daar minder bekend , maar reacties hieronder heb je vast meer aan!
In Amsterdam zal het hetzelfde liedje zoals gok ik zo. Ben daar minder bekend , maar reacties hieronder heb je vast meer aan!