#1
Jixx zei:Helaas nietEr bestaat geen cannabisopleiding ?
![]()
Ik denk dat jij zojuist een gat in de markt hebt mijn vriend.
Jixx zei:Helaas nietEr bestaat geen cannabisopleiding ?
![]()
Er is hoop , ze lijken eindelijk in te zien dat het beter is voor de rokers (soort kwaliteit controle) en minder criminaliteit.Jixx zei:Ook de semi legale onderwereld houd dit mogelijk tegen, aangezien wanneer het legaal kweken is toegestaan ook voor hun een inkomstenbron wegvalt? Dus het zal mij dan ook niks verbazen dat de onderwereld er net zo hard aan meewerkt om legalisatie tegen te gaan.
Maar.......... Er is hoop? 60% van het huidige kabinet schijnt voor legalisatie te zijn? Dat is dus meer dan de helft.
Tijdloos zei:Er is hoop , ze lijken eindelijk in te zien dat het beter is voor de rokers (soort kwaliteit controle) en minder criminaliteit.Jixx zei:Ook de semi legale onderwereld houd dit mogelijk tegen, aangezien wanneer het legaal kweken is toegestaan ook voor hun een inkomstenbron wegvalt? Dus het zal mij dan ook niks verbazen dat de onderwereld er net zo hard aan meewerkt om legalisatie tegen te gaan.
Maar.......... Er is hoop? 60% van het huidige kabinet schijnt voor legalisatie te zijn? Dat is dus meer dan de helft.
Hoop dat ze deze maand nog komen met de nieuwe wet.
Maar ben bang dat het wel even gaat duren...![]()
Jixx zei:Tis heel simpel. Als je een beetje een haze kenner bent dan weet je al snel of je met een haze soort hebt te maken , en geen gewoon ''wit'' wietje. Dat is A: Vaak te merken aan de energieke high die je krijgt. Er zijn genoeg standaard strains die ook sativa dominant zijn en deze meer opwekkende high geven. (niet alleen haze)
Sowieso wat ik vaak gewend ben van lemon haze is dat ze zurig smaakt. Logisch?
Als dit zuurtje ontbreekt dan is het in feite bijna niet meer uit te sluiten dat het geen lemon haze is. ''Het kan'' een kruising , pheno type zijn die gekruist is met een andere soort en daardoor helemaal uit balans is geraakt, maar dan mag men officieel ook niet meer spreken van lemon haze?
Een haze soort terug kruisen met een wit wietje is ook niet zo ideaal volgens mij. Daarmee zou je wel de bloeitijd kunnen versnellen door wat meer indica genetica, maar de kracht van de haze gaat wel verloren ben ik bang.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."