#1
Hallo iedereen,
Er is mij ongeveer 8 maanden geleden iets heel vreemd gebeurt. Na een avond een aanzienlijke hoeveelheid wiet te hebben gerookt kwam ik in een soort "truffel trip" terecht, dit heb ik wel vaker gehad na meerdere ervaringen met truffels, alleen was dit een heel stuk minder prettig. Ik denk dat deze negatieve effecten vooral kwamen door een pijn in mijn keel van het roken van 2 blunts.
Nu is dit (helaas) niet het vervelendste van het verhaal. Na met keelpijn en in een soort vreemde truffel trans te gaan slapen, werd ik wakker met keelpijn. Dit heb ik wel eens vaker gehad na een avond heftig blowen dus dacht ik er niet al te veel van, maar nadat ik na een maand er nog steeds last van had begon ik het wel zorgelijk te vinden.
Toen ben ik dus naar een huisarts gegaan, deze heeft me verteld dat ze vrij weinig zag en dat ik nog eens 2 maanden moest wachten. Vervolgens na dus 2 maanden weer terug, kreeg ik te horen nog een maand te wachten. Hierna weer terug werd ik doorverwezen naar een KNO-arts. Deze heeft in mn keel gekeken met verschillende apparatuur maar zag alleen wat irritaties. Ook deze meneer vertelde me om na 2 maanden terug te komen. Dit na een maand gedaan, weer gekeken, en weer niks. Toen dus na nog een maand rongenfoto's gemaakt, hier was niks op te zien.
Vervolgens ben ik weer naar mijn huisarts gegaan en deze heeft mij doorverbonden naar een logopedist, maar hiervan heb ik ook niet het gevoel dat dit mij verder gaat helpen. Nu zit ik dus in een erg lastig pakket.
Ik vraag mij af of het mogelijk is dat dit alles in mijn "hoofd" zit, of dat een avond zo heftig blowen echt voor blijvende schade kan zorgen. Wat mij vreemd lijkt aangezien er niks aantoonbaars is. Graag hoor ik jullie opinie over deze kwestie.
Dag!![:grin:]()
Er is mij ongeveer 8 maanden geleden iets heel vreemd gebeurt. Na een avond een aanzienlijke hoeveelheid wiet te hebben gerookt kwam ik in een soort "truffel trip" terecht, dit heb ik wel vaker gehad na meerdere ervaringen met truffels, alleen was dit een heel stuk minder prettig. Ik denk dat deze negatieve effecten vooral kwamen door een pijn in mijn keel van het roken van 2 blunts.
Nu is dit (helaas) niet het vervelendste van het verhaal. Na met keelpijn en in een soort vreemde truffel trans te gaan slapen, werd ik wakker met keelpijn. Dit heb ik wel eens vaker gehad na een avond heftig blowen dus dacht ik er niet al te veel van, maar nadat ik na een maand er nog steeds last van had begon ik het wel zorgelijk te vinden.
Toen ben ik dus naar een huisarts gegaan, deze heeft me verteld dat ze vrij weinig zag en dat ik nog eens 2 maanden moest wachten. Vervolgens na dus 2 maanden weer terug, kreeg ik te horen nog een maand te wachten. Hierna weer terug werd ik doorverwezen naar een KNO-arts. Deze heeft in mn keel gekeken met verschillende apparatuur maar zag alleen wat irritaties. Ook deze meneer vertelde me om na 2 maanden terug te komen. Dit na een maand gedaan, weer gekeken, en weer niks. Toen dus na nog een maand rongenfoto's gemaakt, hier was niks op te zien.
Vervolgens ben ik weer naar mijn huisarts gegaan en deze heeft mij doorverbonden naar een logopedist, maar hiervan heb ik ook niet het gevoel dat dit mij verder gaat helpen. Nu zit ik dus in een erg lastig pakket.
Ik vraag mij af of het mogelijk is dat dit alles in mijn "hoofd" zit, of dat een avond zo heftig blowen echt voor blijvende schade kan zorgen. Wat mij vreemd lijkt aangezien er niks aantoonbaars is. Graag hoor ik jullie opinie over deze kwestie.
Dag!