#1
goedemorgen beste mensen,
Ik rook normaal een paar jointjes op een dag en wilde een halfjaar geleden een keer een wietpijpje proberen. Nu heb ik het tot drie keer toe geprobeerd, maar elke keer lukt het me niet. Ben ik dan zo een tjappie die het niet kan, is het een slecht pijpje of doe ik iets fout......
voor de informatie zodat jullie mij goed kunen helpen.
Ik heb hier een metalen wietpijp gekocht met de naam kick hole. nu zijn er twee gaatje, aan de voorkant en bij de achterkant. Als ik mijn wiet in het pijpje stop en ik inhaleer dan komt er allemaal wiet door het pijpje heen. Maak niet uit of ik een vinger op het andere gaatje stop of niet. omdat ik een jointjes roker ben en geen pijpjes roker heb ik toch maar even een account aangemaakt om het te vragen aan jullie, misschien kent iemand ut probleem. nu 3x gedaan met andere wiet maar elke keer als ik zuig krijg ik allemaal wiet in me mond..
thx alvast!
Ik rook normaal een paar jointjes op een dag en wilde een halfjaar geleden een keer een wietpijpje proberen. Nu heb ik het tot drie keer toe geprobeerd, maar elke keer lukt het me niet. Ben ik dan zo een tjappie die het niet kan, is het een slecht pijpje of doe ik iets fout......
voor de informatie zodat jullie mij goed kunen helpen.
Ik heb hier een metalen wietpijp gekocht met de naam kick hole. nu zijn er twee gaatje, aan de voorkant en bij de achterkant. Als ik mijn wiet in het pijpje stop en ik inhaleer dan komt er allemaal wiet door het pijpje heen. Maak niet uit of ik een vinger op het andere gaatje stop of niet. omdat ik een jointjes roker ben en geen pijpjes roker heb ik toch maar even een account aangemaakt om het te vragen aan jullie, misschien kent iemand ut probleem. nu 3x gedaan met andere wiet maar elke keer als ik zuig krijg ik allemaal wiet in me mond..
thx alvast!