Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over Ontgiften (tolerantie verminderen)

Vraag over Ontgiften (tolerantie verminderen)

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Poll is niet verplicht hoor, ik haal hem er wel even af voor je. Dan kunnen leden gewoon reageren op de inhoud van je topic en daar heb je ook veel meer aan denk ik. :upsidedown:

Welkom op het forum trouwens!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij moet je daarvoor veel langer stoppen, maar de kenners zullen nog wel reageren. Heb wat geknipt in je post zoals je ziet. :wink: Prijzen mogen niet genoemd worden.
Ik snap de twee antwoorden van je poll niet zo goed? Wat is precies je vraag?
M
MvE-050Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo ik heb een vraag, ik rook vrij veel wiet van coffeeshop in Groningen in de stad, het is goede kwaliteit ik hoor er ook het meest positieve verhalen over.

Als ik voor *modknip - Geen prijzen, zie forumregels. haal heb ik 2x25 wiet 2 soorten (sterkste van de keuzen die er zijn) en 12,50 gratis erbij.

Dit is binnen 1/1,5 dag wel op, draai het liefst een joint waarbij je voelt dat er het meest wiet in.zit omdat dit toch het hardst klapt uiteindelijk maar ik wil ontgiften zodat ik weer goed stoned kan worden, ik heb na 5 maanden of langer dagelijks blowen laatst 3/4 dagen niet geblowd en citroensap/water gedronken,

Gisteren weer gehaald voor *modknip goede joints gemaakt eerste avond werd ik wel redelijk stoned weer, maar vandaag valt het alweer reuze mee hoe stoned ik word.

Zou ik langer moeten detoxen denken jullie? Het gaat om vooral haze soorten die ik rook bij voorkeur regelmatig ook hasj joints of andere wiet, meestal sterke, van de coffeeshop, vaak rond *modknip per gram qua kwaliteit.

Welke duur van detoxen wordt aangeraden voor mij om weer veel.stoneder te worden, dat ik effecten voel van "het begin" toen je wiet nog was aan het ontdekken enzo...

Alvast hartelijk bedankt voor reacties!
M
MvE-050Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Volgens mij moet je daarvoor veel langer stoppen, maar de kenners zullen nog wel reageren. Heb wat geknipt in je post zoals je ziet. :wink: Prijzen mogen niet genoemd worden.
Ik snap de twee antwoorden van je poll niet zo goed? Wat is precies je vraag?
Klik om te vergroten...

Sorry ik had geen idee datchet niet mocht, ik zal het niet weer doen, wat ik bedoelde met de twee polls is 1. Zijn er andere mogelijke hulpmiddelen behalve citroensap en veel drinken om te ontgiften Van THC, en 2. Hoelang zoh ik ongeveer niet moeten blowen wil ik de effecten sterker terug voelen.

Bedankt voor je reactie! Poll was verplicht en ik begreep het doel.ervan niet helemaal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi MvE-050 . Welkom op het forum.
Als je weer lekker stoned wil worden zoals vanouds zul je echt lang niet moeten blowen. Minimaal wel een maand eigenlijk.
Bij regelmatig cannabis gebruik kán het tot een maand of 2 in je lijf zitten. De thc slaat zich op in je vetweefsel. Ik denk dat na een maand je thc gehalte weer zo laag is dat je het weer voelt alsof het een van de eerste keren is. Een paar dagen of een week zal niet goed werken. Ja de eerste keer weer misschien. Het best is 2 a 3 maanden, dan is je lijf echt helemaal clean.
Het zal echt leuk zijn dan weer blowen. Ik maakte zelf wel de fout om na een aantal maanden niet te blowen meteen goed te smoken en door te hijsen. Niet slim want ik was gewend zo door te roken maar na de stop werd ik echt beroerd door te veel wiet. Dus doe na je stop periode rustig aan, hij komt echt goed binnen weer. Let wel, als je na je stop periode meteen weer veel en vaak gaat blowen is je tolerantie gelijk weer hoog en word je wederom niet lekker stoned.
Succes!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Bij regelmatig cannabis gebruik kán het tot een maand of 2 in je lijf zitten. De thc slaat zich op in je vetweefsel. Ik denk dat na een maand je thc gehalte weer zo laag is dat je het weer voelt alsof het een van de eerste keren is.
Klik om te vergroten...
Hoelang thc in je lichaam blijft heeft vrij weinig te maken met je tolerantie ervoor...

Na een week niet meer blowen zul je het alweer veel heftiger voelen dan wanneer je dagelijks blowt weet ik uit ervaring. Probleem is alleen dat wanneer je dan weer elke dag gaat blowen je ook heel snel (soms al binnen een dag of 2) je oude tolerantie terug hebt.

Uiteraard geldt wel hoe langer je pauze is, hoe meer je tolerantie weer verdwijnt. Alleen als je dat zo wilt houden zul je dan niet direct weer in je oude patroon van veel en dagelijks blowen moeten vervallen. Sowieso zal het nooit meer helemaal zoals vroeger zijn, want het speciale heb je er gewoon vanaf geblowd...
MvE-050 zei:
Sorry ik had geen idee datchet niet mocht, ik zal het niet weer doen
Klik om te vergroten...
Buiten prijzen noemen niet mag voegt het ook nog eens niks aan je verhaal toe, sterker nog het maakt het alleen maar onduidelijker. Wat zegt mij een zakje van 25 nou? Helemaal niks dus... Als je nou gewoon grammen noemt zegt dat nog iets.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."