Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietpas nog in voege in Vlissingen?

Wietpas nog in voege in Vlissingen?

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben voor een weekend in Zeeland en morgen in Vlissingen.
Kan ik als belg in een coffeeshop binnen in Vlissingen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij Vlissingen nog wel maar er is of was weerstand. Wat ik kan vinden als tip:

https://www.bndestem.nl/zeeland/wiet-kopen-zonder-wietpas-het-kan-in-goes~ac695495/
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#3
We zitten hier nog iets te drinken in Vlissingen maar in Purple en Aarden verkoop geweigerd geweest wegens geen wietpas.

Jammer anders kwam ik hier echt vaker de middenstand steunen.
Voor West-Vlamingen is dit een leuk dagje weg.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stom he die wietpassen. Bij ons hebben ze dat een paar jaar terug geprobeerd. De klandizie liep zo terug dat ze het weer afgeschaft hebben. Zoiets werkt helemaal niet in mijn ogen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jammer dat het iet. Gelukkig had je wel een leuke dag.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier in een stad in Zuid Holland (bij de enige coffeeshop waar ik zelden eens kom in ieder geval) hanteren ze geen wietpas, maar moet je wel je ID laten zien. Als je geen Nederlands ID hebt, krijg je blijkbaar ook niets mee.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja naar Eindhoven reed ik tot paar jaren geleden aantal keren per jaar. Ik doe dan 5 coffeeshops waar ik overal 5gram kan kopen.
Maar vanuit regio Kortrijk is dit wel een eind.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als belg ga je beter op uitstap naar rotterdam, den haag, amster en alles verder nederland in. Ben zelf belg en heb heel wat shops gedaan. Aan de grens is het heel wat moeilijker dan verder over de grens. Kwaliteit lijkt ook wel heel wat minder. In eindhoven kan je nog meekrijgen zonder wietpas maar het aanbod lijkt me ondermaats. Amnesia bijvoorveeld is 100 a 150km verder stukken beter van kwaliteit. Valt te bezien welke shops je gaat natuurlijk maar ben van mening dat kwaliteit echt wel verschilt hoe dichter je naar het hart van nederland shopt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."