Hi, ik heb een halve oxazepam geslikt 10 mg is het verstandig om nu na 3 uur alweer een blow te kunnen roken.
#2
Wat is verstandig?
De combinatie kan absoluut geen kwaad, maar de werking van beiden gaan elkaar een beetje tegen dus de oxazepam zal wellicht wat minder werken en je wordt misschien wat minder stoned.
voor de rest piekt oxazepam na ongeveer 3 uur en na een uur of 6 is het effect weg. Als je van beiden het volle effect wil dan kan je beter nog 3 uur wachten, als het je allemaal niks uitmaakt kan je nu gerust je jointje roken.
#3
Het is niet perse onverstandig, het is in ieder geval wel lekker!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.