Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer wiet was niet normaal gek.

Eerste keer wiet was niet normaal gek.

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste keer wiet is weleens raar voor mensen. Volgens mij moet het lichaam dan nog wennen aan de thc. En het klinkt alsof je vrij veel hebt genomen.
T
ThomassLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had met een paar maten afgesproken wiet te gaan roken. Hun wisten al hoe dat moest en ik nog niet. Ze zeiden je moet over je longen roken. Ik inhaleerde dus diep in met rook wat echt fking pijn deed in me longen ofzo. Maar ging gewoon verder. Ik was al soort van high na een paar inhaleringen maar had het niet eens in de gaten, misschien omdat ik heletijd stil zat op een hoog stuk steen met me voeten van de grond.

Uiteindelijk na nog een paar inhaleringen, boem sloeg het helemaal in. Ik voelde me lippen opeens niet meer. Ik werd helemaal gek. Zat helemaal aan me lippen te voelen en zat helemaal te bewegen en te praten(onrustig). Ik vond het een beetje eng maar vond het ook wel cool. Ik was ook duizelig, gelukkig niet moeten overgeven. Me hele lichaam was verlamt maar net niet helemaal. Ook kon ik me niet meer focusen ik beweegde me ogen de heletijd. Me zicht was erg fel en erg hakkerig(weet niet hoe ik het moet noemen). Alles boeide me ook helemaal niet meer en kon niet meer echt nadenken en was niet helemaal bewust van wat ik allemaal deed. Ik zou bewijs van spreken gewoon met me broek omlaag kunnen lopen als ik zou willen. Alsof me hersenen ook verlamt of versuft verwaren.

Ik was me ook bewust dat dit niet normaal was want een andere maat was juist heel relaxed en sloom. Maar ik had het juist andersom, ik had ook nog andere rare gevoelens maar weet niet hoe ik die moet omschrijven vooral omdat het gister was gebeurt. We gingen ook naar de film over 2 uurtjes, gelukkig dan hoefden ik namelijk vrij weinig uit te voeren. Ik merkte ook nog tot aan de helft van de film het effect. Ik heb ook die dag niet meer wiet ingenomen na die ene klap want ik vond het intens genoeg. Ik heb echt geen idee hoezo ik zo’n raar( beetje eng) effect had van wiet maar het was wel cool.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."