Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen.

Blowen.

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TheGame_forlifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pepperoni zei:
Smookse nog en probeer soms te genieten met mate! Meer is niet altijd beter. Een grammetje PP is niet hetzelfde als een grammetje sour diesel of andere Haze soorten.:stoned:
Klik om te vergroten...

Zal ik doen al gedaan eigelijk haha.
Ik hou juist van Haze:hearteyecat::hearteyecat::hearteyecat:
Maar dacht juist dat amnesia haze van de PP Komen.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#2
TheGame_forlife zei:
Zal ik doen al gedaan eigelijk haha.
Ik hou juist van Haze:hearteyecat::hearteyecat::hearteyecat:
Maar dacht juist dat amnesia haze van de PP Komen.
Klik om te vergroten...

Een goeie Haze is lekker, maar het zijn volgens mij toch 2 verschillende soorten.
T
TheGame_forlifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke ik probeer het even kort te houden
wat ik te zeggen heb.

Ik blow al een tijdje.
Vroeger elke dag toen tijdje daarmee gestopt.
Eind april ben ik behoorlijk bad gegaan.
Wat wel een klap had gegeven aan me
Was de keren daarna beetje bang dat ik Weer bad zou gaan toch paar keer weer Gebeurt of ik werdt niet lekker chill stoned.
Dus ben meer gaan blowen tot elke dag.
Toen was alles weer oke werdt weer lekker Chill Stoned.
Gisteren ging ik met me baas blowen een Ervaren blower sinds ze 11e die dus meer Kan hebben. En met wat vrienden

hadden we met ze 4e een 2 Gram L Jonko gerookt en merkte dat ik wel ff bad Ging of in iedergeval tripte hem te hard en Werdt misselijk Ff wat gedronken enzo.
En na verloop van de tijd ging alles weer goed toen ik thuis was begon ik alweer Nuchter te worden nog een dikke toeter Gedraait en gerookt nergens last van.
wat zou de oorzaak hiervan zijn?

Ging ik bad? Want weet dat dat altijd wel wat Langer duurt of tripte ik hem gewoon Ff te Hard?
Zou het verstandig zijn om nog me Jointe’s Vandaag te roken? Of kan ik beter een paar Dagje’s wachten of maakt het helemaal niks Uit?
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat je even te hard (voor jouw doen) ging daarom duurde het waarschijnlijk ook niet lang.
Een fruitdrankie van maaza is daarom ook altijd wel aan te raden tijdens het blowen (ook wanneer je niet Te Hard gaat) En als dat je ding niet is (fruitdrankjes) dan gewoon iets wat je wel lekker vind zolang er maar (suikers) zoetigheid inzit. Ook kan het weer van invloed zijn, want ook de meest ervaren roker wil ik wel een Lltj van 2 gram zien roken met de volle zon op je knar met 28 graden.

Ik denk dat de tolerantie van je baas sowieso wat hoger ligt dan bij jou en waarschijnlijk draait hij zijn jointjes niet als jij. Als je bijv. gewend ben jointjes te draaien van bijv. 0,8 gram met daarbij een halve sigaret dan is dat heel wat anders dan een dikke joint van 2 gram met waarschijnlijk ook een halve sigaret. Gewoon je eigen grens bepalen is het beste wat je kan doen en heb je toch de neiging om meer te willen gebruiken dan je normaal gewend ben omdat het zo gezellig is, stop dan voor de zekerheid een pakje Dextro in je zak. Mocht t dan fout gaan ken je meteen naar wat suikers grijpen. Verder ken jij je lichaam het best en hoe die reageert op jouw gebruik en aangezien je zei dat je meer ben gaan blowen tot bijna dagelijks lijkt een paar dagen stoppen ook weer overdreven. Misschien voorlopig wel gewoon normale jointjes smoken.

Smookse nog en probeer soms te genieten met mate! Meer is niet altijd beter. Een grammetje PP is niet hetzelfde als een grammetje sour diesel of andere Haze soorten.:stoned:
T
TheGame_forlifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pepperoni zei:
Denk dat je even te hard (voor jouw doen) ging daarom duurde het waarschijnlijk ook niet lang.
Een fruitdrankie van maaza is daarom ook altijd wel aan te raden tijdens het blowen (ook wanneer je niet Te Hard gaat) En als dat je ding niet is (fruitdrankjes) dan gewoon iets wat je wel lekker vind zolang er maar (suikers) zoetigheid inzit. Ook kan het weer van invloed zijn, want ook de meest ervaren roker wil ik wel een Lltj van 2 gram zien roken met de volle zon op je knar met 28 graden.

Ik denk dat de tolerantie van je baas sowieso wat hoger ligt dan bij jou en waarschijnlijk draait hij zijn jointjes niet als jij. Als je bijv. gewend ben jointjes te draaien van bijv. 0,8 gram met daarbij een halve sigaret dan is dat heel wat anders dan een dikke joint van 2 gram met waarschijnlijk ook een halve sigaret. Gewoon je eigen grens bepalen is het beste wat je kan doen en heb je toch de neiging om meer te willen gebruiken dan je normaal gewend ben omdat het zo gezellig is, stop dan voor de zekerheid een pakje Dextro in je zak. Mocht t dan fout gaan ken je meteen naar wat suikers grijpen. Verder ken jij je lichaam het best en hoe die reageert op jouw gebruik en aangezien je zei dat je meer ben gaan blowen tot bijna dagelijks lijkt een paar dagen stoppen ook weer overdreven. Misschien voorlopig wel gewoon normale jointjes smoken.

Smookse nog en probeer soms te genieten met mate! Meer is niet altijd beter. Een grammetje PP is niet hetzelfde als een grammetje sour diesel of andere Haze soorten.:stoned:
Klik om te vergroten...

Ja terwijl ik wel eens een 3 Gram L Jonko in Me eentje heb weg gesmoked en een 6 Gram L Jonko en een normale Jonko met 2 gram dus Bij elkaar 8 Gram nergens last van , terwijl de Rest er wel bad er van ging.
Maar toen rookte ik nog elke dag dus dagelijks.
En ben ook een maandje gestopt en ben ook Met dagelijks blowen gestopt waardoor me Tollerantie ook was afgezakt hij begint nu pas Weer terug te komen sinds ik sinds april weer Elke dag blow.
Merk ook dat ik weer meer kan handelen maar Waarschijnlijk was dit net teveel waardoor Het even niet lekker ging. , ik denk inderdaad Dat ik niet bad ging maar gewoon te hard ging
Het was na een tijdje al weer weg over was Nog wel stoned maar ging weer beter en was Thuis al weer nuchter waardoor ik toch nog Een dikke joint kon draaien en roken.
Als je bad gaat duurt dat inderdaad veel Langer en heb je de heletijd het gevoel of Alles aan het draaien is en heb je echt geen Zin in nog een Jonko.
Vandaag geblowd nergens last van. , alleen Beetje zenuwachtig voordat ik ging blowen de Heenweg naar Coffeeshop eenmaal bij me Vrienden aangekomen Jonko gedraait gerookt Nergens last van zonder na te denken of het Automatisch ging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."