Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmedicinale wiet

medicinale wiet

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi dit wordt een topic waarbij ik ga bij houden wat medicinale wiet met me doet
ga het nemen vanwege mijn ASS stoornis en onrust/depressieve gevoel heb al recept gekregen van psychiater binnen de woonvorm waar ik woon


de variant die ik ga gebruiken \\
  • Bediol CBD 2,0% / THC 1,3%, 10 ml

als iemand nog meer ervaring heb met deze varianten mag je het gerust hier neer zetten
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Interessant hoor! Goed van je dat je het zo probeert met deze olie. Ik denk dat het iig een stuk “gezonder” voor je is als zware medicatie.
Ik heb eens een poosje CBD olie genomen voor onder andere mijn ADHD klachten. Ook voor nog een pijntje ergens. Voor beide hielp het wel! Het was gewone CBD olie van de Smartshop dus met zo goed als geen THC of andere middelen.
Waarom ik er mee gestopt ben is dat ik merkte dat ik steeds meer nodig had om effect te krijgen. Ik ging in een jaar tijd van 3x daags 1 druppel van 4% CBD naar 3x daags 3 druppels van 10% CBD. Aangezien het erg duur is ben ik gestopt.

Laat je hier af en toe even weten hoe het gaat en wat je merkt? Ik ben wel nieuwsgierig hoe de medicinale variant met THC werkt.
Succes!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
vandaag rond 6 uur 0,05 ml ingenomen
voel me iets anders maar weet nog niet precies wat kan er nog niet echt een vinger op leggen
wel last soms van hoofdpijn en pijn bij oog (oogbol druk die hoger wordt ?)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Interessant hoor! Goed van je dat je het zo probeert met deze olie. Ik denk dat het iig een stuk “gezonder” voor je is als zware medicatie.
Ik heb eens een poosje CBD olie genomen voor onder andere mijn ADHD klachten. Ook voor nog een pijntje ergens. Voor beide hielp het wel! Het was gewone CBD olie van de Smartshop dus met zo goed als geen THC of andere middelen.
Waarom ik er mee gestopt ben is dat ik merkte dat ik steeds meer nodig had om effect te krijgen. Ik ging in een jaar tijd van 3x daags 1 druppel van 4% CBD naar 3x daags 3 druppels van 10% CBD. Aangezien het erg duur is ben ik gestopt.

Laat je hier af en toe even weten hoe het gaat en wat je merkt? Ik ben wel nieuwsgierig hoe de medicinale variant met THC werkt.
Succes!
Klik om te vergroten...
zal ik zeker doen heb vandaag een mail naar de transvaal apotheek gestuurd met recept en aanvraag formulier
ik heb zelf de diagnose PDD-NOS
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
vandaag rond half 9 weer 0,05 ml ingenomen merk toch wel iets van meer rust denk ik
en iets minder hoofdpijn tot nu toen maar is nog erg vroeg om te zeggen dat dat later niet komt
wel meer last van buikpijn maar goed we zijn nu nog in het begin kijken hoe het later gaat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."