Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMotherplant

Motherplant

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moederplanten worden doorgaans gebruikt om stekken te snijden, niet om toppen te kweken. En wat zou het er toe doen dat de wiet van een moederplant zou zijn? Heeft geen invloed op de prijs, 't gaat om de kwaliteit toch..
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
hello, weet er iemand wat de prijs/kwaliteit is van weed van motherplants? jeweetwel die weedplanten van 2-3 meter groot :mrgreen:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Sjeik zei:
Moederplanten worden doorgaans gebruikt om stekken te snijden, niet om toppen te kweken. En wat zou het er toe doen dat de wiet van een moederplant zou zijn? Heeft geen invloed op de prijs, 't gaat om de kwaliteit toch..
Klik om te vergroten...
juist, dus geen goede kwaliteit?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Pwn3D zei:
De Sjeik zei:
Moederplanten worden doorgaans gebruikt om stekken te snijden, niet om toppen te kweken. En wat zou het er toe doen dat de wiet van een moederplant zou zijn? Heeft geen invloed op de prijs, 't gaat om de kwaliteit toch..
Klik om te vergroten...
juist, dus geen goede kwaliteit?
Klik om te vergroten...

Kwaliteit heeft weinig te maken met de grote van de plant, maar eerder met de voeding, condities en ook vooral de kweker zelf. :P
Van een klein plantje kun je net zulke slechte wiet halen als een wietboom van 2 meter.

Ik zelf zou geen wiet van een moeder plant willen, je weet niet welk deel van de toppen je krijgt. De stekken worden vaak uitgekozen om potentie, dus vaak betere toppen. Dit doen ze ook bij groente, fruit en bloemen. Van de moeders de beste stekken afhalen zodat het eind product van hoogste kwaliteit is. (kweken)

Maar ik zou zeggen probeer het wietje, word je lekker stoned en smaakt ie goed dan waarom niet? als het een buiten wietje is dan zou ik niet meer dan 3 euro de gram betalen, voor een binnen wietje niet meer als 5 euro de gram. Tenzij je in de shop haalt, maar hoe weet je dan dat de wiet van een moeder plant komt? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

je hoeft van een buitenplant van 3 meter hoog echt niet te verwachten dat er topwiet af komt hoor
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pwn3D zei:
De Sjeik zei:
Moederplanten worden doorgaans gebruikt om stekken te snijden, niet om toppen te kweken. En wat zou het er toe doen dat de wiet van een moederplant zou zijn? Heeft geen invloed op de prijs, 't gaat om de kwaliteit toch..
Klik om te vergroten...
juist, dus geen goede kwaliteit?
Klik om te vergroten...

Kwaliteit heeft weinig te maken met de grote van de plant, maar eerder met de voeding, condities en ook vooral de kweker zelf. :P
Van een klein plantje kun je net zulke slechte wiet halen als een wietboom van 2 meter.

Ik zelf zou geen wiet van een moeder plant willen, je weet niet welk deel van de toppen je krijgt. De stekken worden vaak uitgekozen om potentie, dus vaak betere toppen. Dit doen ze ook bij groente, fruit en bloemen. Van de moeders de beste stekken afhalen zodat het eind product van hoogste kwaliteit is. (kweken)

Maar ik zou zeggen probeer het wietje, word je lekker stoned en smaakt ie goed dan waarom niet? als het een buiten wietje is dan zou ik niet meer dan 3 euro de gram betalen, voor een binnen wietje niet meer als 5 euro de gram. Tenzij je in de shop haalt, maar hoe weet je dan dat de wiet van een moeder plant komt? :tearsofjoy:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok, thx voor de reacties :)
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bump omdat het kan... :wink:

Dit is pas een motherplant...

:stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pwn3D zei:
De Sjeik zei:
Moederplanten worden doorgaans gebruikt om stekken te snijden, niet om toppen te kweken. En wat zou het er toe doen dat de wiet van een moederplant zou zijn? Heeft geen invloed op de prijs, 't gaat om de kwaliteit toch..
Klik om te vergroten...
juist, dus geen goede kwaliteit?
Klik om te vergroten...

Daar kan niemand hier toch een uitspraak over doen..... :rolleyes: Misschien moet je dan eerst maar eens melden om welke soort het gaat, hoe het gekweekt word, en door wie. En zoals ik al zei, een moederplant dient voor stekken.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
je hoeft van een buitenplant van 3 meter hoog echt niet te verwachten dat er topwiet af komt hoor
Klik om te vergroten...

Dat verwacht ik ook niet, maar het kan. :tearsofjoy: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."