#1
Al jaren lang blow ik elke dag. De eerste 7 jaar heb ik alleen maar Shiva wiet gerookt. Daarna overgestapt op Super Lemon Haze. Dat rook ik nu 2 jaar iedere dag. Vorige week was ik voor de zoveelste keer klaar met dat geblow. Ik wilde nog niet cold turkey gaan dus ben maar weer Shiva gaan roken, omdat het minder THC bevat en daardoor minder negatieve effecten heeft. Tenminste dat is wat ik denk, want ik ben nu bijna een week gestopt met Haze en het lijkt alsof ik helemaal gestopt ben met wiet; moeilijk slapen, chagrijnig, depri, geen eetlust ik heb amper gegeten afgelopen dagen, ontzettend opvliegerig enz.
Hoe kan het dat ik dit soort ontwenningsverschijnselen heb terwijl ik gewoon de hele dag Shiva rook?
Hoe kan het dat ik dit soort ontwenningsverschijnselen heb terwijl ik gewoon de hele dag Shiva rook?