#1
Halloo iedereen,
Ik heb twee maanden geleden na het blowen een paniekaanval gehad door een steek op mijn borstbeen die uitstraalde naar mijn armen, trillen door het hele lichaam, harkloppingen, noem het maar op. Ik dacht dat er iets mis was met mijn hart, dus ben de volgende dag gelijk gestopt met blowen en het roken van sigaretten.
Daarnaast heb ik een bloedtest laten doen en een hartfilmpje laten maken, daar was alles prima, behalve dat ik een lichte geleidingstoornis heb.
De cardioloog wou daarom een echo laten maken, hier bleek alles perfect op te zijn, dit heb ik twee dagen geleden te horen gekregen en mag van de cardioloog gewoon een biertje doen, een jointje roken, intensief sporten, in principe alles dus, geen rede tot terughoudenheid.
Dus ik dacht gister weer eens met vrienden een paar trekjes te nemen van een joint (5 trekjes), waarna ik heerlijk stoned werd, want ik ben twee maanden gestopt geweest.
dat heerlijke euforische gevoel, sloeg na een half uur om in ineens een erg beklemmend gevoel op de borst met lichte steken af en toe, alsof mijn ribbenkast heel erg strak stond, moeite met ademhalen (dat gevoel had ik tenminste), hart ging ook super snel. Nadat ik besloot naar huis te gaan op de fiets, werd ik rustig en verdween het beklemmende gevoel ook. Als het mijn hart niet kan zijn geweest, zou het kunnen dat ik onbewust heb zitten hyperventileren? Herkent iemand deze klachten na het roken?
Ik heb mij heel erg druk gemaakt om mijn hart en vaak gedacht dat ik dood zou gaan de afgelopen twee maanden (terwijl ik nuchter was), kan dit mee spelen en zomaar naar voren komen na het roken, ondanks ik het gevoel had lekker in mijn vel te zitten?
Ik vind het zo gek want ik heb echt anderhalf jaar lang elke dag 3/4 jointjes gerookt, zonder problemen, ik genoot er altijd heel erg van, Naast het feit dat het ongezond is ofcourse.
Maar sinds die ene paniekaanval van twee maanden geleden is mijn hele wereld op zijn kop gezet.
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn met deze ervaringen voor eventuele tips om het weer te proberen of juist helemaal niet.
Want ik vond het wel heerlijk om weer even stoned te zijn, totdat dat beklemmende gevoel kwam. toen werd ik spontaan nuchter en werd mijn high zo goed als verpest, helaas.
Ik heb twee maanden geleden na het blowen een paniekaanval gehad door een steek op mijn borstbeen die uitstraalde naar mijn armen, trillen door het hele lichaam, harkloppingen, noem het maar op. Ik dacht dat er iets mis was met mijn hart, dus ben de volgende dag gelijk gestopt met blowen en het roken van sigaretten.
Daarnaast heb ik een bloedtest laten doen en een hartfilmpje laten maken, daar was alles prima, behalve dat ik een lichte geleidingstoornis heb.
De cardioloog wou daarom een echo laten maken, hier bleek alles perfect op te zijn, dit heb ik twee dagen geleden te horen gekregen en mag van de cardioloog gewoon een biertje doen, een jointje roken, intensief sporten, in principe alles dus, geen rede tot terughoudenheid.
Dus ik dacht gister weer eens met vrienden een paar trekjes te nemen van een joint (5 trekjes), waarna ik heerlijk stoned werd, want ik ben twee maanden gestopt geweest.
dat heerlijke euforische gevoel, sloeg na een half uur om in ineens een erg beklemmend gevoel op de borst met lichte steken af en toe, alsof mijn ribbenkast heel erg strak stond, moeite met ademhalen (dat gevoel had ik tenminste), hart ging ook super snel. Nadat ik besloot naar huis te gaan op de fiets, werd ik rustig en verdween het beklemmende gevoel ook. Als het mijn hart niet kan zijn geweest, zou het kunnen dat ik onbewust heb zitten hyperventileren? Herkent iemand deze klachten na het roken?
Ik heb mij heel erg druk gemaakt om mijn hart en vaak gedacht dat ik dood zou gaan de afgelopen twee maanden (terwijl ik nuchter was), kan dit mee spelen en zomaar naar voren komen na het roken, ondanks ik het gevoel had lekker in mijn vel te zitten?
Ik vind het zo gek want ik heb echt anderhalf jaar lang elke dag 3/4 jointjes gerookt, zonder problemen, ik genoot er altijd heel erg van, Naast het feit dat het ongezond is ofcourse.
Maar sinds die ene paniekaanval van twee maanden geleden is mijn hele wereld op zijn kop gezet.
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn met deze ervaringen voor eventuele tips om het weer te proberen of juist helemaal niet.
Want ik vond het wel heerlijk om weer even stoned te zijn, totdat dat beklemmende gevoel kwam. toen werd ik spontaan nuchter en werd mijn high zo goed als verpest, helaas.