Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet is versneden maar....

het is versneden maar....

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SkyHighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van mij gebruikt regelmatig cocaine. (roken)
Ikzelf gebruik niet.
Vorige week en gisteren zat hij wat te roken en het spul was slecht maar hij had wel 9 strepen over.

Volgens hem is het versneden met iets wat gewoon met de pure coke overblijft, is dat mogelijk ?
S
SpankerLid
01-01-2024, 00:00
#2
SkyHigh zei:
Een vriend van mij gebruikt regelmatig cocaine. (roken)
Ikzelf gebruik niet.
Vorige week en gisteren zat hij wat te roken en het spul was slecht maar hij had wel 9 strepen over.

Volgens hem is het versneden met iets wat gewoon met de pure coke overblijft, is dat mogelijk ?
Klik om te vergroten...

Ik zal het niet weten maar mister naaldenfreak misschien wel!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
is zeker mogelijk. coke kan met vanalles versneden worden. bvb met caffeïne, paracetamol, glucose,... ook lidocaïne (=geeft verdovend gevoel in de mond) of mannitol... er zijn produkten die met de coke overblijven als je ze met amoniak verhit. basecoke is niet zuiverder zoals men altijd denkt. ook de amoniak blijft in de coke als je ze niet spoelt. je kunt dan beter maagzout gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."