Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke gesnoven en nu?

Coke gesnoven en nu?

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je na een kwartier a 20 minuten niets voelt heb je troep. Ga terug naar je dealer.

Coke is lekker zacht terwijl pep nog wel eens weg wilt schieten als je het verkruimelt.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij heb het effect niet goed ervaren denk ik, gewoon lekker houden zo. :wave:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zonet een stuk of 4 dikke lijntjes gsnoven maar... Ik heb geen flauw idee ofd het coke is.. Ik voel me wel wat scherper maar dat kan omdat het wat placebo is... Hoe ziet coke eruit? (wit weet ik wel maar tog)
Het heeft een raar geurtje... Nergens mee te vergelijken. En de smaak is zo bitter als maar kan. Het brandt niet echt maar is niet lekker voor de neus... Wat zou het kunnen zijn? Of moet ik gewoon meer snuiven?Heb het gratis gekregen en ben er niet van plan verslaafd aan te raken. Maar ik zou tog wel eens willen weten hoe het voelt....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
:openmouth: beetje sos af lope krake hier.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan probeerd ie je een plezier te doen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
De coke die ik normaal gesproke haal voel je zeker na een kwartier, je denkt alles tegelijk en kan de wereld aan. Alle auto's geven ineens voorrang en iedereen zegt je gedag, vreemd spul.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja het heeft ook magische krachten, had ik dat nog niet verteld dan.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik dacht dat je paddo's ging doen vdaag?

iig niet combineren met paddo's
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, je wordt er onstervelijk van.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
t zou trouwens best coke kunnen zijn hoor , het is (voor sommige )erg saai namelijk :P beetje scheit hebben alles is een lachertje etc..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met sos verveel ik me niet hoor..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee nog veel erger.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vond die verdoofde bek + gehemelte het meest opvallende aan het hele effect..
verder baalde ik alleen omdat k niet meer stoned of aangeschoten was en ik nogal emotie-loos rondliep.
2e en 3e keer idemdito..
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou ja boeie dan .. Heb nu zin in een joint maar heb geen lange paper en geen zin om peuken te halen.. :P
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kheb de rest trouwens ook al opgesnoven en het is idd wat zacht en het ruikt best wel lekker :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Jij heb het effect niet goed ervaren denk ik, gewoon lekker houden zo. :wave:
Klik om te vergroten...
mja als k t nog es gratis krijg probeer k t nog wel een keer...
maar k werd ook gek van al die mensen om me heen die allemaal aan t ouwehoeren waren.

het enige leuke was dat ik zeker 30 minuten compleet gefocussed heb zitten tekenen.
en daarna 'iets' te trots was op mn tekening :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gebruik je pep? Dan kan je nogal immuun zijn voor sos.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zoals ik hem een tijdlang graris heb gehad zou ik niet op hopen. :openmouth:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
Gebruik je pep? Dan kan je nogal immuun zijn voor sos.
Klik om te vergroten...
ongeveer 4 sleutelpuntjes per maand...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
BobG zei:
Gebruik je pep? Dan kan je nogal immuun zijn voor sos.
Klik om te vergroten...
Gelul, waar baseer je dit nou weer op? Klinkt als iemand die na een lange tijd speed bij een marrokaan maar eens wat coke ging halen. Voor die coke is iedereen immuum, heeft niks met de speed te maken. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."