Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke + andere drugs

Coke + andere drugs

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het rare aan coke vind ik, dat als ik het neem als ik nuchter ben, ik helderder wordt, alerter. Maar als ik het neem terwijl ik stoned ben, of terwijl ik op de sos zit bijv. een joint rook, dan word ik juist vager, en altijd in combinatie met een joint, voelt het een beetje zoals pillen aan, het gevoel lijkt er dan heel erg op. Dat is toch raar

ook als je nuchterder wilt worden door een lijn coke te nemen, dan is het nog maar de vraag of je nuchterder wordt, of juist veel vager.

Heb ik dit alleen of is dat altijd zo?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
tot nu toe ben je de enige, wanneer ik coke neem als ik iets gebruikt heb , gaat het hele vage gevoel weg, ik word meteen 'wakker en allerter', vind het bijvoorbeeld zonde om eerst een joint te roken om erna een snuif te nemen, dan is dit hele gevoel weg...
Dus bij mij verschild dat wel :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha, ik heb bijna altijd dat als ik stoned ben en sos neem, ik wel idd helderder en wakkerder wordt, maar wel n stuk vager en het gevoel wordt dan echt n stuk heftiger, zoals n schijf die opkomt ofzo, vind ik altijd wel jammer eigenlijk, want dan is het hele coke-gevoel eig weg.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkScope zei:
haha, ik heb bijna altijd dat als ik stoned ben en sos neem, ik wel idd helderder en wakkerder wordt, maar wel n stuk vager en het gevoel wordt dan echt n stuk heftiger, zoals n schijf die opkomt ofzo, vind ik altijd wel jammer eigenlijk, want dan is het hele coke-gevoel eig weg.
Klik om te vergroten...

ik vind het juist jammer, dat als ik aan de pillen zit die goed voelen, en daarop coke neem, dat het effect van de pillen minder word dankzij de coke, en dat heb ik met vrijwel alle drugs, behalve met drank.. daarom ben ik niet zo'n lieverhebber van coke..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
uhm, bij pillen heb ik dat idd ook, of juist niet. Heb n keer gehad dat ik vrijwel alleen ng maar de coke voelde, de pillen niet meer. Heb ook n keer gehad na n aantal pillen + een lijn dat ik keihard ging spacen en dat t leek alsof ik de hele tijd keihard me stoel in werd gedrukt enz. :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha, het legt er denk ik maar net aan hoe je je voelt die dag :P
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
toen ik me een keer kut voelde van peppillen deed coke me toch wel goed en ik werd er ect niet nuchterder van ik ging me alleen beter voelen
maar in sommige gwvallen word je wel erg nuchter
of juist erg vaag :stoned:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb af en toe het gevoel dat ik trip van coke, raar stofje ..
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
tja coke..

het is behoorlijk overheersent...

als ik flinke teugen bier neem, direct een flinke lijn, en dan direct weer flinke teugen bier voel ik me behoorlijk van de kaart. Met alleen sos voel ik me waus, maar niks bizonders

ik ben er sinds vandaag (11 minuten geleden om precies te zijn) mee gekapt. Het is super chill spul, maar het is het gewoon niet waard.

maar sos overheerst bij mij alles. Alhoewel ik wel lazerus gevoel erdoorgeen voel als ik veel gedroinken heb.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Ik heb af en toe het gevoel dat ik trip van coke, raar stofje ..
Klik om te vergroten...

Ik weet precies wat je bedoelt, zon gevoel alsof je net niet tript. Dat heb ik als ik veel sos gehad heb, en veel wiet erdoorheen bijv. Ik fietste door zon straat en ik had het gevoel alsof ik door een foto reed ofzo, egt wazig.
M
Mr SossaLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
BobG zei:
Ik heb af en toe het gevoel dat ik trip van coke, raar stofje ..
Klik om te vergroten...

Ik weet precies wat je bedoelt, zon gevoel alsof je net niet tript. Dat heb ik als ik veel sos gehad heb, en veel wiet erdoorheen bijv. Ik fietste door zon straat en ik had het gevoel alsof ik door een foto reed ofzo, egt wazig.
Klik om te vergroten...

das idd wazig :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan bedoel ik de Mindfuck..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."